مشارکت اسنپ در تامین بخشی از هزینههای خرید دستگاه ماموگرافی سهبعدی به عنوان طرح نیکوکاری اسنپکلاب
آغاز کمپین گسترده اسنپ برای «آگاهیبخشی سرطان پستان»
امروزه آگاهیبخشی، پیشگیری و تشخیص زودهنگام به مهمترین راههای مقابله با سرطان تبدیل شدهاند. به همین مناسبت، هر سال از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان (ماه اکتبر) را در سراسر جهان به عنوان ماه آگاهیبخشی در مورد سرطان پستان در نظر میگیرند. بر اساس گزارش روابط عمومی اسنپ در بازهی زمانی مورد اشاره کمپین گستردهای از سوی این شرکت در رابطه با آگاهیبخشی درباره سرطان پستان در ابعاد مختلف اجرا میشود. هدف از اجرای این کمپین مشارکت در اطلاعرسانی موثر در مورد راههای پیشگیری، خودمراقبتی و غربالگری سرطان پستان است.