امروز سکوت ، شراکت با نفوذ است 

جام‌پلاس این هفته: فراز‌و‌نشیب‌های زندگی حرفه‌ای «روزنامه‌نگاری» که به‌عنوان «مجری تلویزیونی» معروف شد در گفت‌و‌گوی علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده با محمد دلاوری

امروز سکوت ، شراکت با نفوذ است 

۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ | نظر

محمد دلاوري، زاده ۱۳۵۲‌، نويسنده، روزنامه‌نگار، مجري و مستند‌ساز ايراني است که توان و نگاه متفاوت او با ساخت برنامه «صرفا جهت اطلاع» جریان ساز شد . این روند با تولید برنامه های موثر رسانه ای تداوم یافت اما به‌نظر مي‌رسد  این همه توان ، خواستگاه  و چهره کامل او نیست ؛ میسر پیش روی دلاوری را بايد در جاي ديگري جست.

آگاهی نسلی از تاریخ سرزمین مادری

بررسی تأثیر یک سریال جذاب و خوش‌ساخت بر آگاهی تاریخی جامعه در برخورد با وقایع روز در گفت‌و‌گوی علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده با محمد مسعود

آگاهی نسلی از تاریخ سرزمین مادری

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱ | نظر

سومین سری از سریال پر‌بیننده «سرزمین مادری» این روز‌ها در حال پخش از شبکه سوم سیماست؛ مجموعه‌ای ماندگار که حواشی برساخته‌ای پخش آن را نزدیک یک دهه به تعویق انداخت، اما استقبال مخاطبان نشان داد این اثر فراتر از زمان، کیفیت تولید و ویژگی‌های هنری، روایت منحصر‌به‌فردی از تاریخ معاصر را ارئه داده است و اینگونه جهش قابل‌توجهی در جذب مخاطب را به نام خود ثبت کرده است.

شور حسینی همراه با شعور حسینی!

شور حسینی همراه با شعور حسینی!

۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ | نظر

شب عجیبی بود، آن‌قدر گریه کرده بودم که چشم‌های قرمزم می‌سوخت! برق‌های مسجد را که روشن کردند چادر مشکی‌ام را از روی صورت کناری کشیدم و به چهره‌ متعجب دختربچه‌ بامزه‌ای که نگاهم می‌کرد لبخند زدم.

بیانیه سیاسی صادر نمی‌کنیم! 

بررسی مسائل صنفی خانه سینما در گفت‌و‌گوی علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده با پژمان بازغی 

بیانیه سیاسی صادر نمی‌کنیم! 

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷ | نظر

پژمان بازغی از بازیگران سرشناس سینمای ایران است که در تلویزیون نیز بازی و ایفای نقش کرده و اجرای برخی برنامه‌های تلویزیونی را نیز بر عهده داشته است. او مدتی است به‌عنوان رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران قبول مسئولیت کرده و توانسته گام‌های مثبت و امیدآفرینی را در این زمینه بردارد.

ببینید | جواد منصوری: مختصات جنگ فرهنگی را درک نکرده ایم

ببینید | جواد منصوری: مختصات جنگ فرهنگی را درک نکرده ایم

۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ | نظر

جواد منصوری متولد ۱۳۲۴ کاشان و اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. وی از سال ۶۰ تا ۶۷ معاون فرهنگی و کنسولی وزیر خارجه و از سال ۶۸ تا ۷۲ سفیر ایران در پاکستان و از سال ۸۵ تا ۸۸ سفیر ایران در چین بود. منافقین در فروردین ۶۱ در حوالی میدان هفتم تیر در پوشش لباس بسیج از سه طرف خودروی او را به گلوله بستند که راننده‌اش شهید شد و ۱۴ گلوله به او اصابت کرد، اما از این ترور جان سالم به در برد.