یاد حاج‌قاسم با چهار برنامه در یک شبکه

یاد حاج‌قاسم با چهار برنامه در یک شبکه

۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

مدیر گروه حماسه و مقاومت شبکه یک سیما گفت: هم‌اکنون با برنامه «لشکر قدس» و چند برنامه دیگر، ویژه هفته مقاومت و سالگرد شهید حاج‌قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک سیما هستیم.

سیمای مرد میدان

سیمای مرد میدان

۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

بازآفرینی شخصیت سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در رادیو‌ و‌ تلویزیون به‌طور عمده در راستای تاکید بر جنبه‌های ویژه و منحصر به‌فرد شخصیت وی و ارائه او به‌عنوان یک قهرمان پرافتخار ملی و دینی استوار بوده است.

راویان پیشرفت به سرچشمه رسید

راویان پیشرفت به سرچشمه رسید

۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

درقلب کویری استان کرمان،آنجایی‌که خورشید‌سوزان بربهشت‌معدن ایران می‌تابد،غولی خفته که دررگانش مس وطلا جوش‌وخروش دارد‌؛ تماشای این حیرت‌انگیزِ افتخارآفرین، بهانه‌ای بود تا اهالی رسانه، هنرمندان و خبرنگاران در ششمین اردوی روایت پیشرفت از معدن مس سرچشمه رفسنجان به‌عنوان بزرگ‌ترین معدن روباز خاورمیانه بازدید کنند.

برنامه‌های یلدایی پرمخاطب‌تر از گذشته

در گفت و گو با رئیس مرکز تحقیقات صدا وسیما بررسی کردیم

برنامه‌های یلدایی پرمخاطب‌تر از گذشته

۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

نکته جالب درباره برنامه‌های امسال این است که تعداد مخاطبان این برنامه‌ها نسبت به سال گذشته سیر صعودی داشت. طبق نتایج آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما که به تازگی منتشر شد، برنامه‌های شب یلدا ۴۹/۸درصد مخاطب داشته است. در این‌باره محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در گفت‌وگو با «جام‌جم» بیان کرد:  نظرسنجی ما مثل سال گذشته و با همان جامعه آماری انجام شد. نتایج به‌دست آمده نشان می‌دهد نسبت به سال قبل با افزایش مخاطبان همراه بودیم.

پویش «۲درجه کمتر» جواب داد

گزارش اختصاصی «جام‌جم» از آمارکاهش مصرف گاز

پویش «۲درجه کمتر» جواب داد

۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸

با ورود موج هوای اسکاندیناوی به کشورمان از اواخر آبان، شاهد کاهش شدید دما در نقاط مختلف کشور بودیم. این وضعیت به افزایش مصرف انرژی در کشور منجر شد. با توجه به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و سهم بالای آن در سبد مصرف انرژی کشور (۷۲درصد)، شاهد ناترازی میان مصرف و تولید این محصول بودیم.

تسلط در اجرا؛ مهار حاشیه‌ها

تسلط در اجرا؛ مهار حاشیه‌ها

۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

دردنیای رسانه و اجرا، توانمندی‌ها و ویژگی‌های یک مجری نقش حیاتی وتعیین‌کننده‌ای درموفقیت برنامه‌ها ایفا می‌کند. مجری نه‌تنها به‌عنوان یک واسطه بین مهمانان و مخاطبان عمل می‌کند، بلکه بامهارت‌های خود می‌تواند فضایی جذاب ودلنشین برای بینندگان ایجاد کند. توانایی درک موضوعات،آگاهی ازجزئیات و اطلاعات مربوط به مهمانان و همچنین قابلیت مدیریت زمان و شرایط ناگهانی، از جمله ویژگی‌های کلیدی یک مجری موفق هستند.

ایران پای تصویر گیلان

ایران پای تصویر گیلان

۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

توجه و رویکرد مخاطبان به سریال سوجان که این شب‌ها از سیمای جمهوری اسلامی درحال پخش است،ما را بر آن داشت تا نگاهی به نقش فرهنگ گیلکی در میان آثار تولیدی صداوسیما داشته باشیم و این فرهنگ را در میان فرهنگ اقوام دیگر ایران بررسی کنیم.

یلدای مادرانه پرمخاطب شد

انتشار نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه‌های تلویزیون در شب یلدا

یلدای مادرانه پرمخاطب شد

۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع ‏میزان مشاهده «ویژه‌برنامه‌های شب‌یلدای صدا‌و‌سیما» انجام داده و نتایجش را منتشر کرده است.

مطالبات مردم را جسورانه پیگیری می‌کنیم

مطالبات مردم را جسورانه پیگیری می‌کنیم

۰۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

برنامه تهران۲۰ دیگر به یک برنامه نام‌آشنا در شبکه تهران تبدیل شده و بسیاری آن را می‌شناسند. این برنامه با ورود به بیستمین فصل تولیدخود،تلاش کرده نگاه مطالبه‌گرانه‌ای به موضوعات داشته باشدومسئولان راواداربه پاسخگویی‌کند.مجتبی احمدی، تهیه‌کننده این برنامه باشناختی که نسبت به رسانه وبرنامه‌سازی دارد،تلاش کرده یک سناریوی پخته رابرای برنامه‌ای زنده طراحی کند.

هم نیایش، هم آموزش

هم نیایش، هم آموزش

۰۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

برنامه «تا نیایش» شبکه تلویزیونی تهران، یکی از برنامه‌های موفق معارفی چند سال اخیر صداوسیماست که توانسته با بهره‌گیری از آیات قرآن و احادیث،‌ موارد مورد تاکید اسلام را در جامعه تبیین کرده و ثابت کند که بسیاری از مشکلات روزمره و گرفتاری‌های زندگی انسان‌ها با عمل به آیات الهی برطرف خواهد شد.

قبلی۴بعدی