روش تبلیغ در بازاریابی اجتماعی

۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۵

این روزها از واژه بازاریابی اجتماعی زیاد استفاده می‌شود. شاید برای مخاطبان جالب باشد که این واژه از پیکره دانش‌های گوناگون از قبیل روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، دانش سیاسی و تئوری‌های ارتباطی به همراه زمینه‌های علمی در تبلیغات، روابط عمومی و تحقیقات بازار، طراحی شده است.

تغییر شیوه رسانه‌های سنتی در عصر شبکه‌های اجتماعی

۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵

در دنیای رسانه‌های مدرن که در چشم برهم زدنی اخبار را منتشر می‌کنند، برای رادیو و تلویزیون به‌عنوان رسانه‌های سنتی چاره‌ای نمی‌ماند جز تغییر شیوه.

نقد و نظر

انسان رسانه‌ای؛ خوب یا بد؟

۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱

در تاریخ حیات بشر همیشه این سوال مطرح بوده که انسان چگونه موجودی است. ایرانیان باستان می‌گفتند انسان یک موجود هوشمند و اندیشه‌ورز، ارتباط جو و انزواگریز است. انسان موجودی سازنده است و از ساختن و تولید، ذاتا سود و لذت برده و اغنا می‌شود.

مدیریت اقتصاد در خانواده

۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰

دنیای اطراف ما مملو از مباحث و پدیده‌های اقتصادی است و هرکس به نوعی درگیر معنای واقعی اقتصاد شده است.

سرعت عمل رسانه ملی سعودی‌ها را رسوا کرد

۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

10 ذیحجه 1436 قمری مطابق با 2 مهر 1394 خورشیدی، تاریخی است که از اذهان مردم عزیز و داغدیده کشورمان هرگز پاک نخواهد شد.

ورزش و توسعه

۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

در تبیین و کالبدشکافی مقوله توسعه به شاخص‌های متعددی استناد می‌شود که یکی از آنها ورزش و میزان موفقیت کشورها در رقابت‌های بین‌المللی بویژه مسابقات المپیک است.

در این کوچه مشروطه مُرد...

۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

مشروطه جنبشی است مهم برای تاریخ معاصر ایران و ملتش که سال‌ها در فقر و عقب ماندگی حاصل از استعمار به سر بردند.ملتی که در بسیاری از بزنگاه‌های تاریخی چوب طمع و نامردی استعمار پیر را خورده و این انگلیسی‌ها هستند که با نیرنگ همواره هر صدا و حرکت استقلال طلبانه را ساکت کرده‌اند.

فصلی تازه در همدلی دولت و رسانه ملی

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

با نگاهی به سال‌‌های گذشته رسانه ملی، می‌توان دریافت که تعامل، همدلی و همزبانی میان این سازمان با دیگر سازمان‌‌های دولتی و غیردولتی، امری جاری و مستمر بوده و البته هست.

مسیر دگردیسی رسانه‌های نو

۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰

یکی از مهم‌ترین عوامل دگردیسی‌ها در جوامع ترکیب شده تکنیکال ـ مدنی، نیاز به درک واقعیت زمان، نه به عنوان یک عنصر جاری، بلکه به‌عنوان یک اصل تغییر‌دهنده است؛ اصلی که حتی اگر انسان بخواهد آن را متوقف کند، در مسیری مطلقا نشدنی پاگذاشته است.

نقش حیاتی رسانه ها در ارتقای سواد سلامت

۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

سواد سلامت، به معنای توانمندی علمی و درک صحیح رفتارهای سلامت محور است. با این تعریف، هرچقدر سواد سلامت بالاتر باشد، سلامت عمومی جامعه هم افزایش پیدا می‌کند.

قبلی۱۲بعدی