راز درآمدزایی از بیلبوردهای دیجیتال؛ روایت سرمایه‌گذاران واقعی

برای پول در آوردن دیگر نیازی به انجام کارهای سخت و طاقت فرسا نیست. پیشرفت‌های تکنولوژی حتی در اینجا هم به کمک انسان آمده است. شما به راحتی می‌توانید با سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف کسب در آمد کنید. امروزه تبلیغات دیجیتال به یکی از سودآورترین سرمایه گذاری‌ها تبدیل شده است. شما با ورود به این حوزه می‌تواند با کم‌ترین ریسک، سرمایه گذاری پربازدهی داشته باشید.
کد خبر: ۱۵۱۳۹۳۵

اما راز درآمدزایی آسان از طریق بیلبورد‌های دیجیتال چیست؟ چگونه می‌توان درآمد پایداری از این راه کسب کرد؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تلویزیون شهری سه بعدی

کاربرد‌های بیلبورد دیجیتال در حوزه تبلیغات محیطی

نمایشگر‌های دیجیتال نسخه مدرن بیلبورد‌های سنتی هستند که برای تبیلغات محیطی در سطح شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صفحات نمایش دیجیتالی، محتوای ویدئویی و تصویری را به نمایش می‌گذارند. بیلبورد‌های دیجیتال برخلاف بیلبورد‌های قدیمی، نیاز به چاپ و نصب ندارند. با یک بار نصب می‌توان تا سال‌ها از بیلبورد تبلیغاتی استفاده کرد. دیجیتالی بودن این نمایشگر‌ها باعث می‌شود تا امکان تغییر محتوای تبلیغاتی در کم‌ترین زمان، به سادگی فراهم شود.

هزینه اولیه خرید و راه اندازی بیلبورد دیجیتال با توجه به محل نصب و ابعاد نمایشگر بسیار متنوع است. با بزرگ شدن ابعاد صفحه نمایش، هزینه تمام شده به مراتب بالاتر می‌رود. میزان شلوغی و پر تردد بودن محل نصب نیز بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار است. با این حال سرمایه گذاری بر روی بیلبورد‌های تبلیغاتی، به دلایل زیر یک راه پرسود است:

·     بعد از نصب بدون نیاز به مدیریت روزانه، امکان درآمد زایی از این نمایشگر‌ها فراهم می‌شود.

·     امکان نمایش چندین ‌تبلیغ در طول روز در ساعات مختلف وجود دارد. با اجاره دادن بیلبورد به برند‌های متنوع، میزان سود نیز بالاتر می‌رود.

·     خرید نمایشگر دیجیتال، سرمایه شما را در حال رشد نگه می‌دارد. در هر زمانی می‌توان خود نمایشگر یا قطعات آن را به راحتی به فروش رساند.

بیلبورد دیجیتال ابزاری ویژه برای تبیلغات

وقتی که صدها خودرو در ترافیک‌ طولانی اتوبان‌های تهران گیر کرده‌اند؛ با خلاقیت می‌توانید توجه این افراد را به سمت نمایشگرهای دیجیتال جذب کنید. محتوای پویا این نمایشگر‌ها باعث می‌شود تا ناخواسته توجه سرنشینان خودرو به آن جلب شود. اما این پایان ماجرا نیست و تصاویر و ویدئو‌های سه بعدی جذابیت این محتواهای تبلیغاتی را دو چندان می‌کنند.

هر ثانیه تبلیغ در این نمایشگر‌ها باعث می‌شود تا به مخاطبان یک کسب و کار افزوده شود. این نوع تبلیغات با تاثیر بر ذهن مخاطب و نفوذ به ناخودآگاه افراد، تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند. تاثیر گذاری بالا باعث شده است که امروزه کسب و کار‌های زیادی به این شیوه تبلیغاتی روی بیاورند. به همین دلیل است که تبلیغات با این نمایشگر‌ها سود آنی برای سرمایه گذاران به همراه دارد.

 

تلویزیون شهری در تران

آمار و ارقام‌های باورنکردنی سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات محیطی

بیلبورد‌های سنتی به دلیل ویژگی‌های ساختاری خود؛ محدودیت‌هایی در نحوه تبلیغات و معرفی برند به مخاطبان دارند. برای مقابله با این مسائل، نمایشگر‌های دیجیتال پا به عرصه تبلیغات محیطی گذاشتند و انقلابی در این صنعت به وجود آوردند. در کم‌تر از 5 سال گذشته آمار تقاضا برای تبلیغ با این نمایشگر‌ها رشد بیش از 400% درصدی را تجربه کرده است.

علاوه بر این، بازگشت سرمایه در مدت کوتاه و رسیدن به نقطه سر به سر نیز از دلایل محبوبیت روز افزون سرمایه گذاری در این حوزه به حساب می‌آید. از نمونه‌های واقعی سرمایه گذاران موفق داخل کشور در زمینه اجاره و تبلیغ با انواع تلویزیون شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمونه موفق سرمایه گذاری در حوزه بیلبوردهای دیجیتال در مشهد

امیر حسین مقدم یکی از سرمایه گذاران جوان اما بسیار موفق در زمینه تبیلغات محیطی با نمایشگر‌های دیجیتال است. آقای مقدم سرمایه گذاری خود را با نصب یک بیلبورد در حاشیه بزرگراه امام رضا آغاز کرد. این بزرگراه یکی از محل‌های پر تردد شهر مشهد به حساب می‌آمد و روزانه بیش از 300 هزار خودرو از آن جا عبور می‌کردند. تغییر محتوا در ساعات مختلف روز با کمک گوشی همراه نیز به جذابیت محتوای این بیلبورد افزود.

با تمرکز بیشتر بر روی تبیلغات فصلی به خصوص در زمان سفر حداکثری زائران حرم امام رضا، آمار سود این بیلبورد به رشد 40% داشت. به مرور زمان شبکه تبلیغاتی اقای مقدم در سرتاسر شهر مشهد گسترش پیدا کرد. امروزه ارزش شبکه تبلیغاتی این شخص حدود 18 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

نمونه موفق سرمایه گذاری در حوزه بیلبوردهای دیجیتال در تهران

تیم آویژه یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ها در زمینه تبلیغات با نمایشگر‌های دیجیتال در کلان شهر تهران به حساب می‌آید. استراتژی این مجموعه خرید بیلبورد‌های ورشکسته و ارتقای آن‌ها برای استفاده مجدد بود. با همین روش توانستند با صرف هزینه اولیه کم‌تر، بیلبورد‌های متعددی را در سطح شهر خریداری کنند. با کمی تغییر در این نمایشگر‌ها جان تازه به آن‌ها بخشیدند و به این ترتیب مشتریان متعددی به دست آورند.

علاوه بر استراتژی اولیه، پلتفرم هوشمند نمایشگر آمار لحظه‌ای میزان بازدید، اعتماد مشتریان به این مجموعه را افزایش داد. امروزه اغلب برندهای بین المللی برای تبلیغ در سطح شهر تهران از بیلبورد‌های این تیم استفاده می‌کنند.

تلویزیون شهری در تهران

بیلبورد دیجیتال؛ طلای قرن 21

چندین سال پیش نفت تنها یک مایع سیاه رنگ بود که به طور اتفاقی کشف شده بود. با گذر زمان جهانیان به ارزش این ماده سیاه رنگ پی برند و به طلای سیاه تبدیل شد. در دنیای امروزه نیز بلیبورد‌های دیجیتال معدن طلای نسل جدید هستند. هر ثانیه نمایش تبلیغات بر روی این نمایشگر‌ها می‌تواند پول به جیب سرمایه گذاران بریزد. بیلبورد دیجیتال تنها ابزاری برای تبلیغات نیست بلکه می‌توان از این راه به راحتی کسب درآمد کرد. سرمایه گذاری در این حوزه شما را با کم‌ترین ریسک، به سودهای کلانی می‌رساند.

اگر شما هم مشتاق سرمایه گذاری در این حوزه هستید؛ برای خرید نمایشگر حتما به وب سایت دیاکو مراجعه کنید. مجموعه دیاکو انواع مختلف بیلبورد‌های تبلیغاتی را با کیفیت و طول عمر بالا به فروش می‌رساند. با کمک مشاوره‌های تخصصی کارشناسان این مجموعه می‌توانید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه‌ای که دارید؛ داشته باشید.

 

این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و  موسسه جام جم مسئولیتی درباره چارچوب و محتوای آن ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰