در قوای سه گانه و خصوصا بوروکراسی قوه مجریه ' نظام اداری رها از هر کنترل جدی است و از یک کارمند جزء تا رئیس جمهور و وزیر و مدیران عالی هیچ پاسخگوی تصمیمات و عملکرد خودسر و غیر قانونی نیستند و برای سخن و سیاست مخرب مورد پرسش و محاکمه قرار نمی گیرند و .... ولو با زیر پاکذاشتن اصول قانون و زیان های کلان به ارباب رجوع کاری به کارشان ندارند . تخریب شهر و استان و انواع رانتخواری و انباشت ثروت ترام گورد پرسش قرار نمی گیرد .و در مورد روُسا ولو به منافع ملت با تصمیمات غلط زیان وارد آید که قابل جلوگیری می بود ' تنبیهی در کار نیست . کار و حقوق ملت به امان خدا رها شده است . در قوه محریه ' میردزی یک جناح در انتخابات به معنی ارادی جهارساله است تا هر بلایی بر سر ملت در اورند . همه مشکلاتت بحران زای سیستم ببمار بوروکراسی ایران در مدیریت حکومتی عرصه هنر ' سرایت کرده است .مانند فقدان عقلانیت بوروکراسی در اداره سینما و امور فرهنگی و ساختار قجری و ' عدم گزینش دقیق افراد در حایگاه شان بر مبنای داشتن صلاحیت تخصصی و حرفه ای و روانی و کارنامه دقیق پشت سر نهادن مراحل منظم تجربه کاری ' ' فقدان سیاست درست سنجش و کارامدی و بازدهی ' عدم وجود سازمان پیشرفته با قدرت نظارت ' کنترل اشخیص ' تشویق و تنبیه ' ' قدرت تربیت و پرورش نیروهای جدید و جوان رها از سیطره منافع حزبی . توجه به استمرار و عدم گسست و بر باد دادن تجارب انباشت شده مدیریت علمی و جایگاه افراد و جایگاه های غلط انتصابات و.....و زیر پا نهادن همه اصول اثبات شده مدیریت کارامد به انضمام شالوده تقلی معتبر مقدس و نصوص وحی و روایت معصوم و....' همه این خسران ها و فقدان ها که باید برای سالم سازی نظام اداره کشور به صورتوانقلابی اصلاح شود ' در مدیریت هنری غلط بازتاب یافته است .☆☆☆☆.اول از همه در قلمرو مدیریت هنری ' ما فاقد طرح روشن پیشرانی و وقوف رسمی و احصاء شده و امضا شده در باره بحرانهای مدیریتی و مشکلات ساختاری مان و تغییراتی که باید بکند هستیم .. یعنی یک تصویر روشن فراگیر که در مدیریت هنری مشکلات ساختارز و سیستمی و عقب ماندگی ما چیست ' در دست نیست . کارها گله ای و اتفاقی پیش می رود و مدیر اهمیتی به تصحیح ساختار دچار اختلال و معیوب و اصلاح ان نمی دهد . زیرا اصلا به طور مدی و عملی و واقعی این امر در برنامه کلان مملکتی جایی ندارد و وظیفه ای معین نشده و به امان خدا رها شده است . فرض کنید در کیلان یا کردستان و استان تهران و.... قرار است مدیر کل ادارده ارشاد استان تعیین شود . نه پروتکل جدی کجود دارد و نه دستگاه نظادتی سخت گیر که این مقررات فرضاّ مکجود ' عملا حالا در حال تجرایت و نه بررسی نظارتی پس از اعلام نامزد در کار است که ببینند در استان بهترین نیروهایی بررسی شده اند که بنا به معیارهای تخصص و حرفه ای و سابقه و تجربه و پرونده کاری و پایبندی های ملی و اسلامی صالح بوده اند و شخص نامزد واقعا مراحل گوناگون حرفه ای و تجربی و علمی و بررسی روانی بر مبنای مدارک و مستندات را پشت سر نهاده است ؟ و......همین طور این که فقط فرد منتخب از جناح خودی و خاکم باشد و تحصیلات و سابقه کاری اش به پست پیسنهادی ربط داسته باشد و نداشته باشد و در رمینه مدیریت هنری تحربه کارامد و تایید شده داشته باشد نداشته باشد و.....' صرفا لنا به منافع خزبی و مافیایی و باندی انتاب می شود و ندانم کاری او زیان های هلاکت بار بر فرهنگ و حیثیت هنری جمهوری اسلامی وارد بیاورد که قابل احصا هم نیست ' اصلا اهمیتی ندارد . این ساختار متفرعن و متکبر و ساختار مریض نزدیک نیم قرن در مدیریت کلان بزرگ ترین خسران را ببار آورده است . مدیرانی ندانم کار و بی صلاحیت علمی و عملی و انتخاب شده بنا به روابط باندی و رانتی و اهوا ی مدیریت بالا دستی برای تخریب کارها منصوب می شوند که خود منصوب کنندگان و مدیریت فرادستی هم همین طور بر سر کار آمده و کار ها را خراب کرده است . فقدان علم نوی مدیریتی و تخصص معتبر روزآمد ' فقدان طی مراحل درست و پی در پی و گام به گام ' فقدان جدی گرفتن پرونده شخصی کاری و نقاط ضعف و قدرت نامزد برای شغل مدیریتی و.... نتیجه اش فعالیت بر اساس نادانی و ناکارشناسی و اهواست .
☆☆☆☆☆☆وزیر ارشاد ' جناب صالحی ' مرد شریقی است که اصلا به تحول ساختار قجری مدیریت در وزارت ارشاد که مهمترین وظیفه وزیر ارشاد در مقطع کنونی است التفاتی ندارد و در گیر کارهای روزمره و خرده کاری شده است .امیدوارم به تح