جام جم آنلاین اصفهان؛ غلامرضا ساکتی با بیان اینکه در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و تحقق اهداف شهر هوشمند، دو خدمت جدید در حوزه مدیریت پسماند در سامانه «اصفهان من» فعال شده است، گفت: این خدمات شامل ثبت درخواست صدور و تمدید گواهینامه مدیریت سبز و ثبت درخواست متقاضیان حرفه پاکبانی است که با هدف تسهیل امور شهروندان، تسریع فرایندها و کاهش مراجعات حضوری طراحی و راهاندازی شدهاند.
وی تصریح کرد: با فعال شدن این خدمات، شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری، از طریق درگاه «اصفهان من» درخواست خود را ثبت و مراحل پیگیری را بهصورت غیرحضوری دنبال کنند، این اقدام گامی مؤثر در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات هوشمند در حوزه مدیریت پسماند محسوب میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز خدمت «اصپاک» برای ثبت و پیگیری درخواستهای مرتبط با جمعآوری پسماندهای خشک و الکترونیکی در سامانه «اصفهان من» فعال و با استقبال چشمگیر شهروندان روبهرو شد.
وی افزود: با اضافه شدن این دو خدمت جدید، دامنه فعالیتهای مدیریت پسماند در سامانه «اصفهان من» گسترش یافته و امکان ارائه خدمات جامعتر، سریعتر و هوشمندتر به شهروندان در بستر دیجیتال فراهم شده است.
/*هاجر مقضی خبرنگار جامجم آنلاین اصفهان