جام جم آنلاین - آرشیو

بنیاد ملی نوجوانان در کنار نسل جدید

بنیاد ملی نوجوانان در کنار نسل جدید

درهر برهه‌ای از تاریخ، نوجوانان همیشه نقش مهمی در سرزمین و کشور‌های مختلف داشته‌اند و تمام امید و انگیزه یک جامعه، به جوانان و نوجوان وصل است. در روز‌های اخیر اتفاقی که شاید کمتر به آن پرداخته شد، تشکیل بنیاد نوجوانان در کشور بود که درکنار آن، سند تربیتی نوجوانان نیز به انتشار رسیده‌است. به همین دلیل پای گفتگو با حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس بنیاد ملی نوجوانان نشسته‌ایم تا درباره این موضوع مهم صحبت کنیم.

رسانه علیه اسلام

رسانه علیه اسلام

اگر این روز‌ها در کنار خانه‌تکانی و بدو بدوهای عید و ماه رمضان، کمی اهل رصد فضای مجازی باشید، احتمالا با خبر مسلمان شدن یک خواننده و یوتیوبر کره‌ای در صفحه مجازی خود او برخورد کرده‌اید. کیم جای یا داوود کیم از یک روزی به دلیل یک سؤال و جواب به تحقیق درباره اسلام روی آورد. اسلامی که به عقیده او رسانه‌هابسیار از آن بدمی‌گویند و درنهایت چه مسیری بهتر از گمراهی و رسیدن به معبود؟

تربیت به روش پرفورمنس

تربیت به روش پرفورمنس

از آنجا که تب‌و‌تاب تربیت و کار آموزشی برای نوجوان در این شماره‌ ما داغ است و از زوایای مختلف به آن پرداخته‌ایم، تصمیم گرفتیم تا مصاحبه‌ای با آقای فراهانی، فعال هنری ــ فرهنگی حوزه‌ نوجوان داشته باشیم.‌ بیشتر از این طولش ندهم،خودتان اصل حرف‌هارا از زبان ایشان بخوانید.

مخاطب خاص رسانه

مخاطب خاص رسانه

شاید بتوان نمایشگاه مطبوعات را نمایشگاهی برای مطالبه‌گری وبررسی دانست.دراین نمایشگاه چهره‌های متفاوت سیاسی و اجتماعی نقطه‌نظر‌ات متفاوت خودرادرموردرسانه ومسائل این‌چنینی ارائه‌دادند.

نیازمندی ها