به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛محمد قاسمی به آماده سازی زیرساخت های اداره ارتباطات مردمی برای ارتباط بیشتر با شهروندان اشاره کرد و افزود: از سال گذشته تمام زیر ساخت ها برای رسیدگی به مباحث و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان با جدیت پیگیری شده تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم و پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.وی تصریح کرد: شهروندان در ارتباط با این مرکز ضمن اینکه می توانند پیام خود را با موفقیت به ثبت برسانند، با سامانه ۱۳۷ نیز می توانند تصاویر مرتبط و حتی لوکیشن خود را با ما به اشتراک گذاشته تا مباحث آنان با جدیت در شهرداری پیگیری شود.وی با اشاره به اهمیت نظافت شهری و توجه شهروندان به این موضوع، ادامه داد: در سری جدید تبلیغات شهری نیز بیشترین تماس مردمی در بخش نظافت شهری بود که این امر بیانگر میزان توجه شهروندان به تمیزی شهر است.رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تبلیغات شهری و تأثیر آن در مباحث شهری، گفت: با ورود اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای تبلیغ در زمینه مرکز ارتباطات مردمی(۱۳۷)، شاهد افزایش تماس ها به این مرکز بودیم که این امر بیانگر تأثیر مثبت تبلیغات شهری در معرفی مباحث شهروندی است.قاسمی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است، افزود: اگر مردم در بخش خاصی نیازمند مشورت یا گفتگو باشند با کارشناس مربوطه مرتبط شده و می توانند سوالات خود را با آنها در میان بگذارند.ضمن اینکه در بخش ترافیکی نیز ۱۳۷پاسخگوی سوالات شهروندان بوده و هست.وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به موضوعات ۱۳۷، بیان کرد: با توجه به این امر علاوه بر ثبت موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان، بازخورد گرفتن و نتیجه را نیز پیگیری می کنیم.وی به راه اندازی بازخوردهای الکترونیک در شهر اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: این کار برای نخستین بار در کشور و در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان انجام شده و اتفاقی مبارک برای این شهر است.رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان نیز در ادامه در ارتباط با تابلوهای شهروندی با موضوع "به ۱۳۷ بگید"، تصریح کرد: ۱۳۷ پل ارتباطی مردم و شهرداری است، مردم می توانند با انتقال درخواست های خود به ۱۳۷ دغدغه های خود را به گوش مسئولان رسانده تا از این طریق بسیاری از مشکلات مردم مرتفع شود.رضایی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در تبلیغات شهری به کار رفته است، افزود: با این کار تلاش کردیم تا به مردم نشان دهیم که ۱۳۷ بهترین گزینه برای بیان مشکلات شهری و در میان گذاشتن آنها با مسئولان شهری است.وی خاطرنشان کرد: "اگر شغلی مزاحمتونه به ۱۳۷ بگید" یا "اگر خیابونی چاله چوله داره به ۱۳۷ بگید" از جمله موضوعات تابلوهای تبلیغات شهری بود که راه ارتباطی بین مردم و ۱۳۷ را به مردم ارائه کرد که در این بین بیشترین دغدغه مردم در حوزه نظافت شهری بوده است.
سرزندگی و یکرنگی در گالری شهری
گالری شهری تا 25 اسفندماه به موضوع تأثیرات مثبت نگهداری از گلها و گیاهان در منازل و محیط کار اختصاص یافته است.رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری اصفهان امسال به منظور افزایش عمر درختان تازه کاشت شده و همچنین ایجاد شرایط بهتر برای نگهداری از درختان، اجرایی شدن طرح درخت بانی به جای درخت کاری را مد نظر قرار داده است.احمد رضایی آموزش نگهداری از گلها و گیاهان آپارتمانی را یکی از محورهای برنامههای هفته درختبانی دانست و افزود: مضمون تابلوهای تبلیغات شهری از 5 تا 25 اسفندماه به این موضوع و تأثیر نگهداری از گلها و گیاهان آپارتمانی بر افزایش آرامش، بهرهوری، هوش، طراوت، نشاط و تمرکز اختصاص دارد.وی تصریح کرد: از زمان آغاز این دوره تبلیغات شهری بازخوردهای خوبی از سوی شهروندان دریافت کردهایم و گالری شهری شهر اصفهان در پایان این دوره به استقبال نوروز خواهد رفت.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد