توسعه خدمات غیرحضوری تکلیف سازمان و حق مردم است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: توسعه خدمات غیرحضوری و نهادینه کردن و ترویج فرهنگ بهره مندی از این خدمات، تکلیف سازمان و سهولت در دسترسی به این خدمات حق مردم است.
کد خبر: ۱۳۴۳۳۴۹
 به گزارش جام جم انلاین لرستان: منوچهر گودرزی ادامه داد: تکریم بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به عنوان یک اولویت باید همواره مورد توجه و اهتمام جدی پرسنل قرار گیرد.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان افزود: جامعه 218 هزار نفری بیمه شدگان و 87 هزار نفری مستمری بگیران تحت پوشش تأمین اجتماعی استان و ارائه خدمات متنوع به این اقشار، نیازمند برنامه ریزی لازم برای توسعه خدمات غیرحضوری به گستره وسیع جامعه تحت پوشش است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها