حمایت ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه از پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

ماموستا «عبدالرحمن مرادی» و ماموستا «محمد محمودی» امامان جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه و شهرستان روانسر در بیانیه های جداگانه ای از پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی حمایت و قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۴۷۵۳۳۹

جام جم آنلاین،ایرنا-در بیانیه امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه، آمده است: حمله موشکی افتخار آمیز شب گذشته (سه شنبه ۱۰ مهرماه) که در اول شب سال عبری انجام شد در قلب سرزمین‌های اشغالی، سبب خوشحالی امت اسلامی و خاصتا ملت قهرمان ایران شد.

ماموستا «عبدالرحمن مرادی» در ادامه بیانیه خود آورده است: با جنایات متعدد رژیم منحوس و خبیث صهیونی و کشتار ملت فلسطین و غزه و مردم لبنان و شهادت سرداران جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و سردار ایرانی نیل فروشان و سایر شهدای گرانقدر، وقت انتقام فرا رسید و دل کودکان و ملت مظلوم غزه و لبنان و تمام امت اسلامی را شاد گرداند.

حمایت ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه از پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

این بیانیه می افزاید: این شادی را مرهون زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرداران مقاومت و امر و دستور امام جبهه مقاومت یعنی رهبر معظم انقلاب هستیم.

ماموستا مرادی اذعان کرد: شب گذشته، نتانیاهو و صهیون ها دانستند که با چه قدرتی در منطقه طرف هستد با دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان جبهه مقاومت از یمن و عراق و لبنان و ایران و فلسطین و می‌دانیم تمام آزادگان جهان پشت این عملیات وعده صادق ۲ خواهند بود و ان شالله هرچه زودتر شاهد نابودی اسرائیل و ایادی آنان در منطقه خواهیم بود.

امام‌جمعه شهرستان روانسر نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پاسخ نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی مطالبه به حق ملی بود که در برابر حمله این رژیم منحوس به انتقام شهادت شهید اسماعیل هنیه، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهدای غزه ولبنان انجام شد.

در متن بیانیه حاج ماموستا «محمد محمودی»، آمده است: شبانگاه گذشته، خشم و نفرت مسلمانان ایران و جهان درصدها پهپاد و موشک از ایران روانه سرزمین‌های اشغالی فلسطین شد و کاخ‌های به‌اصطلاح امن یهودیان را چنان به لرزه درآورد که در زیرزمین‌های خود به دنبال پناهگاه می‌گشتند.

امام جمعه روانسر در ادامه این بیانیه می افزاید: این حملات قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات اسرائیل جنایتکار که منجر به شهادت شهید دکتر اسماعیل هنیه، شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهدای غزه و لبنان بوده است و این انتقام مشروع و حقی قانونی برای دولت ایران است.

حمایت ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه از پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی

ماموستا محمدی اظهار کرد: اینجانب با تقدیر از این حرکت غرورآفرین تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیروزی نهایی اسلام بر یهود غاصب را از خداوند متعال مسالت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها