
به این منظور باید اولویتهایی مدنظر قرار گیرد که از مهمترین آنها میتوان به شش نمونه اشاره کرد:
یک: سازمان صداوسیما میتواند در سال جدید، بر تامین منابع مالی مستمر و پایدار متمرکز شود تا بیشتر از امسال امکان پرداختن به تولید محتوا و برنامهسازی باکیفیت را داشته باشد و برنامهریزی محتوایی در شرایط مطلوبتری انجام شود.
دو: شیوههای خبررسانی در سازمان به منظور پیشی گرفتن از رقبای رسانهای باید تقویت و بهروز شود. سرعت، دقت و صحت در خبررسانی مدنظر قرار گرفته و لازم است در این زمینه با برطرف کردن ضعفها، شرایطی فراهم شود که رقبا گوی سبقت را از رسانه ملی نربایند.
سه: در طول امسال هویت شبکههای تلویزیونی و رادیویی با تغییر ریاست سازمان، بازتعریف و هر شبکهای از ساختار و هویت خاص و تخصصی برخوردار شده است؛ این روند میتواند در سال آینده نیز تداوم داشته باشد.
چهار: لازم است بازنگری در ساختار سازمان صداوسیما همچنان طبق سیاستهای ریاست سازمان ادامه یابد و ساختار سازمان از یک ساختار اداری به یک ساختار رسانهای تغییر کند تا نتیجه نهایی و مطلوب حاصل شود.
پنج: چشمانداز سازمان نسبت به منابع و نیروی انسانی، بازتعریف و مشخص شود.
شش: از چندی پیش مراکز صداوسیما به سمت تولید محتوای مناسب با فرهنگ بومی و اقلیمی تشویق شدهاند؛ این روند در سال آینده تقویت شود تا زمانی که آثار تولید شده در مراکز استانها در شبکههای ملی نیز جایگاه مناسب پیدا کند.
داوود نعمتی انارکی - مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
محمود قماطی، نائبرئیس شورای سیاسی حزبالله در گفتوگوی اختصاصی با «جامجم»:
صریح و بیپرده با علیرضا خانی عضو سابق هیأت مدیره استقلال