بازاریابی؛ معضل هنرمندان صنایع دستی مازندران

مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در حوزه صنایع دستی هنرمندان تنها هنرمند هستند و از بازاریابی اطلاعی ندارند و این مهم ترین معضل در این بخش است.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۶۷

به گزارش ایسنا، لیلا واثقی با بیان اینکه گردشگری با صنعت و کشاورزی متفاوت است، گفت: یکی از دلایلی که گردشگری و صنایع دستی در استان مغفول ماند کمرنگ بودن بخش تحقیق و توسعه در این حوزه است.وی افزود: در بخش صنایع دستی هنرمندان ما تنها هنرمند نیستند و از بازاریابی هیچ اطلاعی ندارند و حتی تحقیقات در این مورد بسیار ناچیز بوده تا بازار فروشی برای این محصولات پیدا کنند.واثقی گفت: هنرمندان صنایع دستی باید آثار خود را در یک‌جا متمرکز کنند در این صورت یقیناً موفق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه چهار سال اخیر تسهیلات کم‌بهره‌ای به این بخش اختصاص نیافت، افزود: بخشی از فعالان در قالب خوداشتغالی و صندوق کارآفرینی از تسهیلات کم‌بهره استفاده کنند.

مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: بخش گردشگری و صنایع دستی از دریافت تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند و آن هم به دلیل این بود که مراجعه‌کننده‌ای از این بخش نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها