به گزارش جام جم آنلاین ، این شرکت اکنون سالهاست که نمایندگی محصولات پژو و سوزوکی را در ایران دارد ، همچنین به مونتاژ محصولات کمپانی های کم سابقه و بدنام چینی هایما و دانگ فنگ نیز اشتغال دارد!
محصولات برند ملی این شرکت غالباً از طراحی خودروهای دیگر الهام گرفته اند و بعضا با تغییراتی در حد چراغ و سپر با تفاوت قیمتی میلیونی خواهان زیادی دارند و افراد بسیاری هم از ماه ها و سال ها قبل برای این خودروها ثبت نام می کنند!
این شرکت خودرویی ایران که تیراژ تولید بسیار بالایی نیز دارد، در آمار کسب شده در سال 1391، در حدود 169 هزار خودرو تولید و روانه بازار نموده که البته به دلیل ورود رقبا، مخصوصاً رقبای چینی در بازه قیمتی، چندین سال است که روند کاهشی در تولیدات خود دارد.
یکی دیگر از عواملی که شاید ضربه زیادی به نام این شرکت زده مشکلات مربوط به خدمات پس از فروش و نمایندگی هاست که بعضا با نارضایتی مشتریان همراه است.
اگر ازنظر فروش، ایران خودرو را بررسی کنیم، می بینیم که بازه قیمتی 15 الی 90 میلیونی را به خوبی از آن خود کرده است. بر اساس تحقیقات انجامشده، اگر بخواهیم سادگی معامله شدن این خودرو را در بازار خرید و فروش خودرو دست دوم بررسی کنیم، میتوانیم تصمیم گیری خرید را، بر اساس درصد خوش فروشی این محصولات آگانه تر اتخاذ کنیم.
در جدول زیر، مدلهای پرفروش این خودروها از اعداد 1 الی 10 شمارهگذاری شدهاند. به صورتی که عدد 1 نشاندهنده سخت فروش ترین و عدد 10 نشاندهنده راحت فروش بودن آنهاست:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی عیدانه با نخستین مدالآور نقره زنان ایران در رقابتهای المپیک
رئیس سازمان اورژانس کشور از برنامههای امدادگران در تعطیلات عید میگوید
در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با دکتر محمدجواد ایروانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد