با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان

بانوان دراگون بوت تاریخ‌ساز شدند

تیم قایقرانی بانوان در سومین روز مسابقات دراگون بوت قهرمانی باشگاه‌های جهان با کسب مدال برنز، اولین مدال تاریخ قایقرانی زنان را در این مسابقات کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۵۶

در این رقابت‌ها که در شهر ونیز ایتالیا در جریان است تیم بانوان سکان در مسافت 200 متر در دور مقدماتی با رکورد 1:07.71 و با اختلاف 2.76 ثانیه بالاتر از نمایندگان فیلیپین، جمهوری چک، آمریکا، هنگ کنگ و آلمان قرار گرفت و مستقیما راهی فینال A شد. در مسابقه فینال این مسافت نیز مالافلوتیلیا از اوکراین اول شد، نکاردراخن آلمان دوم شد و بانوان سکان ایران مدال برنز را به گردن آویختند.

اعضای تیم بزرگسالان بانوان شامل انسیه پورعبداللهی، مرضیه کشاورز، درنا ماهینی، دنا رضایی‌زاده، غمزه رضی‌زاده، زهرا احمدی‌اصل، دیبا حق‌نژاد، سیده‌حوریه حسینی، فاطمه مافی، ثنا ملاحسن سیس، الناز قاسمی، کیمیا صفایی و تینا عسگری‌فر به مربیگری سارا زینالی در این رقابت‌ها حضور داشتند. تیم بزرگسال آقایان سکان نیز در گروه 4 مقدماتی با ثبت رکورد 56.68 بالاتر از نمایندگان آلمان، روسیه و ایتالیا قرار گرفت و همراه با نماینده هنگ‌کنگ به نیمه نهایی صعود کرد، اما در دور نیمه‌نهایی در رقابت با باشگاه‌های اوتامان اوکراین، اشتورم روسیه، رورپوتبوت آلمان، ایرودراگونز آمریکا و کلن دراچن آلمان از راهیابی به فینال A بازماند. این رقابت‌ها امروز در آخرین روز و در مسافت 2000 متر دنبال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها