جوابیه در مورد یک خبر حوادث

اسنپ؛ سامانه هوشمند حمل و نقل در رابطه با یک خبر حوادث جوابیه ای را ارسال کرده که عینا منتشر می شود.در پاسخ به پست منتشره در وب سایت جام جم آنلاین، مورخ دوازدهم مهر 1396 ، با عنوان «راننده ای که زن را به جای فرودگاه به بیابان برد +عکس» احتراما مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی در همان رسانه درج گردد.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۳۵
جوابیه در مورد یک خبر حوادث

مدیرمسئول و سردبیر محترم جام جم،
با سلام
در پاسخ به پست منتشره در وب سایت جام جم آنلاین، مورخ دوازدهم مهر 1396 ، با عنوان «راننده ای که زن را به جای فرودگاه به بیابان برد +عکس» احتراما مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی در همان رسانه درج گردد.

بیانیه اسنپ؛ سامانه هوشمند حمل و نقل

در روزهای گذشته، در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر رسیدگی به ادعای مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تأسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ این سامانه می‌داند:

متهم پرونده در زمان وقوع حادثه، کاربر راننده فعال در سامانه اسنپ نبوده است. با این وجود اسنپ پس از اطلاع از شروع رسیدگی به ادعای فوق و از ابتدای امر، همراه با مقام محترم رسیدگی کننده و به صورت داوطلبانه، به قصد تسریع روند دستگیری متهم اقدام کرده است. به اذعان مقامات محترم پلیس، اقدامات به موقع و همکاری اسنپ در این زمینه موجب بازداشت هرچه سریعتر متهم، شده است.

با دستگیری این فرد، این پرونده همچنان مفتوح بوده و از سوی مقامات مسئول در حال بررسی بیشتر جهت روشن شدن ابعاد و زوایای آن است.

از سوی دیگر، اسنپ مدتی قبل با متهم پرونده به دلیل برخورد و ظاهر نامناسب، قطع همکاری نموده اما این شخص با سوءاستفاده و ارائه مدارک شخصی دیگر، توانسته مجدداً و این بار با هویت شخصی جدید به سامانه اسنپ دسترسی پیدا کند.

اسنپ در سه سال گذشته، بیش از 100 میلیون سفر را در صحت و امنیت کامل به انجام رسانده است. با این حال این شرکت نسبت به هرگونه اتفاق ناگوار احتمالی حساسیت داشته و به دقت آن را بررسی و برای جلوگیری از تکرار آن تلاش می‌کند.

اسنپ عقیده دارد که حتی یک اتفاق ناگوار، می‌تواند باعث از بین رفتن آرامش جامعه و کاربران محترم گردد. همانگونه که این مهم را از ابتدای شکل گیری اسنپ به عنوان اصلی اساسی برای پویایی خود و همگام بودن با نیاز شهروندان جامعه در نظر داشته است.

امنیت و رضایت کاربران مسافر، از اولویتهای اصلی اسنپ است. در همین راستا سامانه اسنپ از ابتدای فعالیت خود، اقدام به بررسی سوابق و سوء پیشینه داوطلبان کار در این مجموعه پرداخته است. از سوی دیگر حساسیت و نگاه مسئولانه اسنپ در گزینش افراد و ارزیابی مستمر آنها، باعث شده تا جامعه نزدیک به 150 هزار نفری کاربران راننده اسنپ، جمعی از معتمدترین، دلسوزترین و
مسئولترین افراد جامعه باشند.

اسنپ به عنوان بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل کشور شفافیت و رعایت اصول اخلاقی حرفه‌ای را در صدر اصول کاری خود قرار داده و از تمامی شهروندان درخواست می‌نماید تا با آسودگی خاطر، از خدمات حمل و نقل هوشمند که موجبات رشد اقتصادی و رفاهی هر چه بیشتر جامعه را فراهم می‌کند، استفاده نمایند و با انتقال نظرات و پیشنهادات خود زمینه‌ساز ارتقای این خدمات باشند.
میلاد اسلامی‌زاد
مدیر روابط عمومی اسنپ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها