تغییرات در مدیریت پیام رسان سروش

مدیر عامل شرکت «توسعه فناوری رسانه سروش» با اعلام انتخاب مدیر جدید پیام رسان سروش، علت تغییرات در مدیریت این پیام رسان را تقویت بازوی رسانه ای سروش عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۳۹
تغییرات در مدیریت پیام رسان سروش

سید جعفر خورشاد در گفتگو با جام جم آنلاین تغییرات انجام شده در ترکیب سهامداری این شرکت را در راستای حضور فعال تر و موثر تر در ارایه سرویس و حضور حرفه ای تر در بازار پیام رسانی بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که سهامداران عمده این شرکت هر دو فنی بودند و تقویت بازوی رسانه ای و حقوقی این پیام رسان حیاتی به نظر می رسید، لذا سهام شرکت سروش رسانه که یک شرکت فنی وابسته به صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما است به منظومه فرهنگی رسانه ای جام جم که یک موسسه تخصصی فرهنگی - رسانه ای است منتقل شد.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری رسانه سروش به عنوان مجری پیام رسان سروش، هدف از این اقدام را استفاده از ظرفیت بالای موسسه جام جم و حضور موثرتر و فعال تر در عرصه رسانه ای و عمومی اعلام کرد.

خورشاد در ادامه افزود: با توجه به این تغییرات مسئولیت حقوقی و رسانه ای پیام رسان به جام جم منتقل شده و شرکت توسعه فناوری رسانه سروش بطور تخصصی در حوزه توسعه فناوری پیام رسان و زیرساخت های آن و همچنین توسعه محصول متمرکز خواهد بود.

وی هر گونه ارتباط این تغییرات را با مباحث حمایتی رد کرد و گفت: تمام مراحل این تصمیم قبل از تغییرات اخیرانجام شده و شخصیت حقوقی این شرکت هیچ تغییری نکرده است.

خورشاد ضمن تاکید بر انتقال همه مسئولیت های حقوقی و مدیریتی پیام رسان سروش به منظومه جام جم، از انتخاب آقای سید میثم سید صالحی به عنوان مدیر پیام رسان سروش خبر داد و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار امیدواری کرد که این ترکیب جدید باعث توسعه بیشتر آن در بین مخاطبان پیام رسان سروش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها