
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، افراد کلاهبردار و دارای مهارت در فضای مجازی و آگاه به تراکنش و عملیات بانکی تحت عناوین رادیو قرآن، سازمان حج و زیارت، همراه اول، ایرانسل، بانک و... مبادرت به تماس تلفنی با افراد کرده و اعلام میکنند که فرد برنده جایزه شده و باید برای هماهنگیهای لازم از قبیل واریز وجه به عابر بانک مراجعه کنند.
بدین ترتیب پس از مراجعه مخاطب به عابر بانک و گرفتن شماره حساب بانکی و میزان موجودی آن، کلاهبرداری توسط افراد سودجو صورت میگیرد.
بانک ملی ایران تاکید میکند برای پیشگیری از هر گونه کلاهبرداری احتمالی و متضرر شدن، هموطنان به هیچ عنوان این گونه تماسها را ترتیب اثر نداده و هوشیاری لازم را داشته باشند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد