در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
صنعت نمایشگاهی
صنعت نمایشگاهی ساختاری دارد که به طور پیوسته در حال تغییر و تحول می باشد و نیازمند افکار و عقاید خلاقانه ای می باشد تا به توسعه ی خود ادامه دهد.نوآوری در این صنعت کلید مهم و اساسی در موفقیت آن ،به دور از حاشیه های کسل کننده اجاره می باشد. غرفه سازی ارزان شما باید هدفمند باشد و اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید جوری طراحی شده باشد تا بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند.
منحصر به فرد بودن از ویژگی های مهم اجاره تجهیزات نمایشگاهی می باشد.فضای طراحی شده در غرفه سازی ارزان می بایست دارای جذابیت کافی برای جلب توجه مشتریان با سلایق مختلف را داشته باشد.با انتخاب اجاره تجهیزات نمایشگاهی متناسب با فضای موجود در غرفه سازی ها مشتریان راحت تر به توقف و صحبت ادامه خواهند داد.تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که با رعایت آن ها به غرفه سازی ارزان مورد نظر جلوه ی بیشتری می دهد و بازدیدکنندگان بیشتری را روانه ی غرفه سازی تان خواهد کرد.در این مقاله سعی داریم به 5 روش خلاقانه اجاره تجهیزات نمایشگاهی بپردازیم که سبب جذب مشتریان بیشتری خواهد شد.
غرفه سازی ارزان نمایشگاهی که طبق نیازهای مشتری و به طور خلاقانه طراحی شده اند
غرفه سازی ارزان پیشرفته تنها از ایده های خلاقانه نشئت می گیرد.شایان ذکر است که خواسته و نیاز مشتری در اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید لحاظ شود.روشی که بر اساس نیاز مشتری باشد بهترین برای ویترین کردن محصول و برند و همینطور خدماتی است که قرار است به مشتری ارائه بدهید.طراحیتان در جلوه بیشتر برندها تاثیرگذار می باشد.
بدین منظور از بهترین طراح ها مشورت بگیرید و به ان ها اختیار کامل دهید تا غرفه سازی ای بی نظیر را برایتان طراحی کنند.با این کار هم رضایت مشتری را جلب کرده و هم باعث جذب افراد بیشتری می شوید.ساختارهای بزرگ و ویژه باعث می شود مشتریان همیشه در غرفه سازی های شما صف بکشند.اگر این غرفه سازی ارزان با ایده های جدید و خلاقانه همراه باشد،روزبه روز بر تعداد بازدیدکنندگان شما افزوده می شود.
بازی ها، سوالات و غیره
یکی از بهترین روش ها به کارگیری بازی ها و طراحی سوالاتی است که شما می توانید در خصوص برند خود مطرح کنید و از آن طریق با مشتریان به گفت و گو پرداخته و به معرفی محصولات بپردازید.با این کار تماشاچی جذب غرفه سازی ارزان شما خواهد شد و شما می بایست زمان کافی را برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان صرف کنید.پس از انتخاب صحیح تجهیزات نمایشگاهی،این روش نیز پاسخ گو می باشد.شما با مطرح کردن سوالات مربوطه می توانید به سلیقه و هدف مشتری نزدیک شوید.با متقاعد کردن و جلب رضایت مشتری و دادن جوایز به هدف خود نزدیک تر خواهید شد.
ارائه ی کالای رایگان برای تبلیغات
این روش علاقه مشتری را بیشتر به خود جلب می کند.اگر شما آفرهایی ویژه و هدایایی برای مشتریان خود درنظر بگیرید نه تنها باعث ضررتان نمی شود بلکه سود بیشتری خواهید داشت.این آفرها می تواند شامل کالای خارجی و یا ایرانی باشد.شما حتی می توانید کالاهای دیگری را از طریق برندسازی شرکتتان فراهم کنید.
طراحی کردن غرفه سازی ارزان نمایشگاهی با توجه به زمینه ی کاری شما
لازم است بدانید که طراحیتان بهتر است در زمینه ای باشد که درآن فعالیت می کنید.یعنی تجهیزات نمایشگاهی را بر طبق آن تهیه فرمایید.ایده های خلاقانه شما موجب جذب بیشتر مشتری می کنید.طراحی غرفه سازی ارزان باید به صورتی باشد که برگرفته از برندتان باشد.بهتر است با طراحان ماهر در این زمینه مشورت کنید و دکوری بی نظیر مطابق با سلایق مختلف را بچینید.
همکاری با شیوه های اختراعی
به یاد داشته باشید که غرفه سازی خود را بسیار مبتکرانه و خلاقانه نگه دارید و از فناوری های گوناگونی در آن استفاده کنید. غرفه سازی ارزان می توانند دارای نقشه برداری سه بعدی،نمایش های سمعی و بصری و ... باشد.شما می توانید ایده های گوناگون را برای پیشرفت در کارتان امتحان کنید و رضایت بازدیدکنندگان را جلب کنید.
منبع: غرفه سازی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد