یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در فروشگاه های زنجیره ای وقتی نرخ کالاها تغییر می کند اجناس با نرخ جدید می آورند و جایگزین کالاهای قدیمی می شود و در مواردی نادر، کالاهای قدیمی باقی مانده در شلف فروشگاه ها با نرخ جدید به مشتری عرضه می شود که در همان پای صندوق در صورت اعلام، قابل تغییر قیمت و اصلاح خواهد بود.
در ادامه برای آگاهی بیشتر در خصوص «حکایت گزارش های زنجیره ای و برخی قضاوت های رسانه ای» شما را به دیدن فیلم زیر دعوت می کنیم:
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد