به گزارش جام جم آنلاین، این شرکت، پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سیلورادو را به یک سوپرشارژر عظیم ۳ لیتری مجهز کرده که در کنار دو اینترکولر و یک منیفولد هوای آلومینیومی جریان بالا کار میکند.
این قطعات باهم قدرت پیشرانه را به ۷۱۰ اسب بخار رساندهاند که حتی از رم TRX هم بیشتر است.
اما علاوه بر تغییرات موتوری، سیلورادو به سیستم تعلیق اسپرتی هم مجهز شده که ارتفاع از زمین را ۵۰ میلیمتر در جلو و ۱۲۷ میلیمتر در عقب کاهش داده است.
برای این پیکاپ قدرتمند همچنین یک آنتیرول بار بزرگتر در عقب در نظر گرفته شده و برای مهار قدرت عظیم پیشرانه هم کالیپرهای ترمز شش پیستونه در جلو تدارک دیده شده است.
سیلورادو ینکو روی رینگ های آلیاژی منحصربهفردی قرار گرفته که با لاستیکهای نیتو پوشیده شدهاند درحالیکه نشان Yenko روی جلوپنجره و برچسبهای جانبی هم آنرا از سیلورادوهای معمولی متمایز میکنند.
SVE قصد دارد تنها ۵۰ دستگاه از این سیلورادو ینکو تولید کند که در نسخههای کرو کب و دابل کب و در تیپهای تریل باس، RST، LTZ و های کانتری ارائه میشوند.
قیمت این سوپر پیکاپ اعلام نشده اما مستقیماً از نمایندگی های جنرال موتورز قابل خریداری خواهد بود.
منبع: پدال
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت