نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه؛

بیکاری بزرگ‌ترین مشکل جوانان استان/ به جای پشت میزنشینی به کار بها بدهیم!

آیت الله مصطفی علما اظهار کرد: بزرگترین معضل استان بیکاری جوانان است، لذا باید خیلی سریع اقدامی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۳۲۴۸۱۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از فارس، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار تابشی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر ضرورت احیای مجدد موقعیت تجاری استان کرمانشاه با کشورهای همسایه تأکید شد.

وی گفت: هر کدام از ما که برای آبادانی کشور تلاش و مجاهدت کنیم، یک قدم کشور را به سوی خودکفایی و موفقیت سوق داده است، لذا جا دارد همگان با تلاش و پشتکار  استان را به جایگاه بایسته آن برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با استناد به سخن مقام معظم رهبری، افزود: حسب فرمایش مقام معظم رهبری در حال حاضر کشور ما ام القرای جهان اسلام است، لذا باید در همه زمینه ها این موقعیت را بدست آوریم .

وی با اشاره به اهمیت کار اقتصادی، تأکید کرد: کار اقتصادی بسیار خوب است و باید زمان بازدهی آن کاهش یابد، الان معضل اصلی استان کرمانشاه، بیکاری جوانان است، باید فکر اساسی برای این موضوع کرد، باید سعی کنیم متکی به خودمان باشیم، زیرا خودکفایی تقویت کشور و مردم و نظام است و باید بدانیم هر فعالیت اقتصادی که صورت پذیرد، از دیگران بیشتر بریده شده و متکی به خودمان می‌شویم.

علما با انتقاد به بعضی باورها در مورد اشتغال، تصریح کرد: باید باورهای مردم را برای اشتغال عوض کنیم، همه نمی‌شود رئیس شوند و پشت میزنشین باشند و باید در بخش های مختلف صنعت، خدمات ، تولید و کشاورزی هم افراد را تشویق به کار کنیم و به کار بها دهیم، زیرا نظر امامین انقلاب همواره  این است که جوانان ما نباید بیکار باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها