به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمدصادق محبینظر با بیان اینکه رسیدگی به درخواست مردم و پاسخگوییِ بدون واسطه به آنها از برنامههای اولویتدار شرکت گاز استان است، گفت: به این منظور تفاهمنامه همکاری با مرکز ۱۱۱ استان در راستای اقدام بهموقع و پاسخگويي سریع به شهروندان منعقد شده است.
وی با اشاره به مفاد تفاهمنامه مذکور خاطرنشان کرد: بر این اساس تقاضاهای دریافتی از مردم توسط سامانه ۱۱۱ استان که مرتبط با حوزه کاری شرکت گاز باشد از طریق سامانه سامد جهت بررسی و اقدام لازم به شرکت گاز ارجاع شده، پس از انجام فرآیند لازم در کوتاهترین زمان ممکن بررسی، تصمیمات مناسب اخذ شده و در کوتاهترین زمان ممکن به متقاضی اعلام میشود.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: درخواستهای مطرحشده با هر ماهیتی باید در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده، بررسی و جهت اقدام به بخشهای مختلف شرکت ارجاع داده شود و نتیجه نهایی اقدامات توسط بخشهای مذکور در سیستم سامد ثبت شده و رونوشت از نتیجه به متقاضی اعلام شود.
محبینظر تأکید کرد: شرکت گاز استان همدان بهصورت دورهای در فواصل سهماهه، ششماهه و یکساله اقدامات صورت گرفته در خصوص کلیه درخواستهای ارجاعی به این شرکت را تهیه کرده و به مرکز سامد ارسال می کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد