
به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمدصادق محبینظر با بیان اینکه رسیدگی به درخواست مردم و پاسخگوییِ بدون واسطه به آنها از برنامههای اولویتدار شرکت گاز استان است، گفت: به این منظور تفاهمنامه همکاری با مرکز ۱۱۱ استان در راستای اقدام بهموقع و پاسخگويي سریع به شهروندان منعقد شده است.
وی با اشاره به مفاد تفاهمنامه مذکور خاطرنشان کرد: بر این اساس تقاضاهای دریافتی از مردم توسط سامانه ۱۱۱ استان که مرتبط با حوزه کاری شرکت گاز باشد از طریق سامانه سامد جهت بررسی و اقدام لازم به شرکت گاز ارجاع شده، پس از انجام فرآیند لازم در کوتاهترین زمان ممکن بررسی، تصمیمات مناسب اخذ شده و در کوتاهترین زمان ممکن به متقاضی اعلام میشود.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: درخواستهای مطرحشده با هر ماهیتی باید در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده، بررسی و جهت اقدام به بخشهای مختلف شرکت ارجاع داده شود و نتیجه نهایی اقدامات توسط بخشهای مذکور در سیستم سامد ثبت شده و رونوشت از نتیجه به متقاضی اعلام شود.
محبینظر تأکید کرد: شرکت گاز استان همدان بهصورت دورهای در فواصل سهماهه، ششماهه و یکساله اقدامات صورت گرفته در خصوص کلیه درخواستهای ارجاعی به این شرکت را تهیه کرده و به مرکز سامد ارسال می کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
امیدعلی مسعودی معقتد است در سنت شیعی، گریه یکی از ابزارهای مهم انتقال معنا و حفظ هویت دینی بوده است
در گفتوگو با رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت بررسی شد
«جامجم آنلاین» در گفتوگو با دکتر مینو محرز، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بررسی کرد
مدیر شبکه آموزش در گفتوگویی تفصیلی با «جامجم»، از چشماندازهای تازه این شبکه میگوید