مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در شورای اداری مطرح کرد؛

پرداخت بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت در سال گذشته

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:

موفقیت در ارزیابی نحوه ارائه خدمات درمانی

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:رضایتمندی مراجعین از نحوه خدمات ارائه شده در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به عنوان هدفی ارزشمند در سرلوحه برنامه های مدیریت درمان قرار دارد
کد خبر: ۱۳۸۵۸۸۲
به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اعلام این خبر گفت: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از سوی سازمان تامین اجتماعی مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر در سه شاخص ارزیابی نحوه ارائه خدمات درمانی حائز رتبه دوم کشوری شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:در این نظر سنجی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در بین مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور در سه شاخص ارزیابی میزان رضایت از نحوه ارائه خدمات داروخانه،ارائه خدمات پذیرش و رضایت از تسهیلات رفاهی در رتبه دوم جای گرفت.
دکتر اسماعیلی با اشاره به تلاش و همراهی کارکنان در کسب این موفقیت گفت: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مخاطبین به میزان گسترش فرهنگ مشتری مداری و تکریم مراجعین وابسته است که این مهم با آموزش های مختلف در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان دنبال می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: رضایتمندی مراجعین در همه شاخص های ارزیابی برای ما مورد توجه و ملاک عمل می باشد و با جدیت این موضوع ،رصد و کنترل می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها