به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تحقق مشارکت ، ایجاد رقایت و عدالت رسانه ای از اهداف تشکیل این شبکه ها بود که کاندیداهای محترم توانستند از این فرصت تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده نمایند. در این مدت ۴۲ مناظره با مدت زمان ۵۰۰ ساعت از شبکه استانی برای ایجاد شور انتخاباتی ضبظ و پخش شد. همچنین در بخش های مختلف خبری صدا و سیما وفضای مجازی هم موضوع انتخابات برای دعوت به مشارکت بیشتر آگاهانه مردم پخش شد. همچنین ۴۲ برنامه هم با موضوع انتخابات تولید شد. رسانهها در معرفی کاندیداها با هدف جهاد تبیین ورود کردند که از نظر تولید محتوا، توزیع محتوا و تامین محتوا همتراز رسانههای ملی ما را ارزیابی میکنند که نشان از توان استان است و خوشبختانه تلاش برای عدالت رسانهای انجام شد. در تمام ۱۴ شهرستان شبکههای تبلیغات انتخاباتی به عدد حوزههای انتخابیه فعال شد و محتوای آنها چهار ساعت متناسب با همان شهرها تهیه و تولید شد همکاران ما ۲۰ روز فعالیت کردند به همه نامزدها پیامک شد که ۲۰ دقیقه محتوا تولید کنند تا در سامانه بارگزاری و از شبکه استانی پخش شود.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
علی میرزابیگی، در گفت و گو با «روزنامه جامجم»: