استان همدان به قطب پزشکی و درمان کشور تبدیل شود

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه استان همدان در حال حاضر در حوزه بهداشت و درمان در جایگاه خوبی قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۲۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، عباس صوفی در دیدار با اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون در حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو اقدامات خوبی انجام شده است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتهای برنامه‌های راهبردی ۴ساله مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی باید به جایی منتهی شود که همدان در نظام سلامت در بسیاری از آیتم‌ها جز برترین‌های کشور باشد، افزود: خوشبختانه در حال حاضر در حوزه بهداشت و درمان در حوزه خوبی قرار داریم

وی بیان کرد: پزشکان و کاردرمانی و پرستاران جزو افراد تأثیرگذار و شریف جامعه هستند و در حوزه قانون‌گذاری برای این حوزه حیاتی، بدون تردید در مجلس شورای اسلامی نظر خود را با مشورت پزشکان و افراد بزرگ این قشر ارائه خواهم داد.

صوفی با بیان اینکه همدان ظرفیت تبدیل قطب گردشگری سلامت را دارد، عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان و خدمت به مردم در نظام سلامت، شاید رسیدن به یک سری از ایده‌آل‌ها زمان‌بر باشد؛ اما باید از جایی شروع کرد و امروز در همان نقطه ایستاده‌ایم.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: کادر درمان و مسئولان حوزه بهداشت و درمان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند که روزبه‌روز کیفیت خدمات درمانی، بهداشتی و غذا و دارو در استان همدان ارتقا یابد .

وی با بیان اینکه استان همدان با ظرفیت‌های که در حوزه سلامت دارد می‌تواند به قطب پزشکی و درمان کشور تبدیل شود، خاطرنشان کرد: نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از حوزه سلامت، درمان و بهداشت به طور کامل حمایت خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها