سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یوتیوب کاملاً به مشترکین وابسته بوده و یکی از معیارهای کلیدی برای سنجش موفقیت در یوتیوب، تعداد سابسکرایب کانال شما است. مشترکین بیشتر به معنی بازدید بیشتر برای ویدئوهای شما است. پستکردن مکرر ویدئوها تأثیر زیادی بر تعداد سابسکرایب دارد، زیرا هرچه بیشتر ویدئوها را پست کنید، افراد بیشتری آنها را تماشا میکنند. از این رو، تعامل، لایک و اشتراکگذاری بیشتری دریافت میکنید. با این حال، جذب سابسکرایب در یوتیوب به چیزی بیش از پستکردن ویدئو نیاز دارد. در این مقاله میخواهیم به بررسی و معرفی چند نکته و ترفند کلیدی برای افزایش جذب سابسکرایب در یوتیوب بیان کنیم. اگر شما هم میخواهید به موفقیت در یوتیوب دست پیدا کنید، در این مطلب با ما همراه باشید.
خرید سابسکرایب یوتیوب از جمله روش هایی است که در مدت زمان کوتاهی میتوانید آمار مناسبی را بدست آورید. همچنین روش های دیگری نیز برای افزایش آمار سابسکرایبر ها وجود دارد. اکنون وقت آن رسیده است که مشترکین کانال خود را از طریق کارهای استراتژیک افزایش دهید. در ادامه ۸ نکته کلیدی برای جذب سابسکرایب در یوتیوب را بیان میکنیم.
اگر میخواهید کاربران ویدئوی شما را تماشا کنند، باید محتوایی ایجاد کنید که جذاب و آموزنده باشد. چند روش مهم برای ایجاد محتوای بهتر به شرح زیر است:
برای جذابیت بیشتر محتوا های خود در یوتیوب و جذب بازدیدکنندگان بیشتر میتوانید اقدام به خرید ویو یوتیوب کنید.
نکته ضروری بعدی که برای جذب سابسکرایب در یوتیوب باید بدانید، تعداد دفعات آپلود ویدئو است.
شکی نیست که ایجاد و انتشار منظم ویدئوها به افزایش مشترکین شما کمک میکند. همچنین، اگر برای مدت طولانی مطلبی را منتشر نکنید، کاربران در کانال شما مشترک نخواهند شد.
به گفته Social Media Examiner، کانالهای یوتیوب که بیش از یک بار در هفته ویدئو منتشر میکنند، عملکرد بهتری نسبت به کانالهایی دارند که این کار را انجام نمیدهند. هنگامی که شخصی در کانال شما مشترک میشود، هر زمان که ویدئوی جدیدی را آپلود میکنید، یک اعلان در ایمیل خود دریافت میکند. اگر فردی هفتهای یکبار اعلان ایمیل دریافت کند، به احتمال زیاد با ویدئوی شما ارتباط برقرار خواهد کرد؛ به خصوص اگر محتوای شما، جذاب و آموزنده باشد.
به طور خلاصه، اگر بیش از یک ویدئو در هفته منتشر کنید، شانس بیشتری برای به دستآوردن مشترکین بیشتر خواهید داشت.
بهینهسازی ویدئوهای شما به رتبه بالاتر محتوای شما در یوتیوب کمک میکند. افرادی که ویدئوهای شما را میبینند، احتمالاً با محتوای شما تعامل نیز دارند. برای اطمینان از اینکه ویدئوهای شما به دست مخاطب مناسب برسد، میتوانید تعدادی از عناصر ویدئویی مانند عنوان، توضیحات، ویدئو و سایر متاتگها را بهینهسازی کنید:
راههای دیگری که از طریق آنها میتوانید کانال خود را بهینهسازی کنید، عبارتاند از:
برای جذب سابسکرایب در یوتیوب، علاوه بر ویدئوها، باید کانال خود را نیز بهینهسازی کنید. برخی از سادهترین روشها برای بهینهسازی کانال یوتیوب عبارتاند از:
یک تریلر، پیشنمایشی از حوزه فعالیت کانال شما به مخاطبان ارائه میدهد. از طریق تریلر، میتوانید به مخاطبان خود ایدهای درباره موارد زیر بدهید:
یک کانال یوتیوب با استفاده از کلمات کلیدی مناسب کانال، توضیحات کانال و هنر کانال میتواند جالب به نظر برسد.
اگر ویدئوهای زیادی دارید، آنها را در بخشها و لیستهای پخش مختلف سازماندهی کنید و در صفحه اصلی خود قرار دهید. همچنین میتوانید این لیستهای پخش را با افزودن کلمات کلیدی، عناوین و توضیحات مناسب بهینهسازی کنید.
راهحل بعدی برای افزایش مشترکین در یوتیوب، ویدئوهای باکیفیت است! کاربران دوست ندارند ویدئوهایی را که صدا و تصویر ضعیفی دارند، تماشا کنند. اگر یک ویدئوی حرفهای دارید، کاربران شما را جدی میگیرند و با ویدئوهای شما درگیر میشوند. پیروی از این مراحل ساده میتواند به شما در ایجاد شهرت به عنوان یک حرفهای کمک کند.
یوتیوب به شما اجازه میدهد تا یک واترمارک به ویدئوهای خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای یادآوری به کاربران جهت عضویت در کانال شما است. واترمارک میتواند یک لوگو، نام تجاری یا یک فراخوان برای اقدام باشد.
وقتی با بینندگان خود تعامل برقرار میکنید، به آنها احساس رضایت و ارزشمندبودن میدهید. این امر منجر به جذب سابسکرایب در یوتیوب میشود. به همین دلیل است که تعامل با مخاطبان برای افزایش مشترکین یوتیوب شما بسیار مهم است. از طرف دیگر، میتوانید موارد زیر را نیز امتحان کنید.
انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که میتوانید در یوتیوب منتشر کنید تا مشترکین خود را افزایش دهید. برخی از بهترین انواع محتوا برای جذب سابسکرایب در یوتیوب عبارتاند از:
برای اینکه خود را به عنوان یک حرفهای در یوتیوب معرفی کنید، باید تعداد بیشتری مشترک داشته باشید. بهترین راه برای انجام این کار، تولید محتوای خوب و بهینهسازی کانال یوتیوب است. در این مقاله در مورد جذب سابسکرایب در یوتیوب صحبت کردیم و امیدواریم به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد