استقبال روزانه ۸هزار نفر از زائرین مراسم اربعین حسینی در رزن

ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان رزن به منظور برنامه ریزی برای استقبال از زائرین اربعین حسینی با دستور کار شناسایی امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی قابل بهره برداری و بررسی و رفع مشکلات موکب ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۱۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی اکبر ناظمی در این جلسه اظهار داشت: ما وظیفه خود می دانیم خدمات شایسته ای را به زائرین گرانقدر در شهرستان ارائه دهیم و از این رو تمام امکانات برای کمک به موکب ها در جهت راه اندازی آنها مهیا می باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رزن از ارایه خدمات نانوایی ها برای تامین نان مورد نیاز موکب ها خبر داد و گفت مشکلی در تامین نان موکب ها وجود ندارد و هماهنگی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: شان زائرین در موکب ها بایستی رعایت شود و رعایت اخلاق و سعه صدر با ارایه خدمات مطلوب به زایرین سرلوحه خادمین موکب ها باشد.

ناظمی بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه های خدمات رسان وستاد مرکزی اربعین استان و شهرستان مشکلی در تامین نیازهای موکب ها وجود ندارد.

در این جلسه اعضای ستاد ضمن طرح مسائل و اقدامات انجام گرفته برای میزبانی از زایرین مراسم اربعین ارائه و مقرر شد، ضمن رعایت کامل ملاحضات امنیتی، ترافیکی و بهداشتی موکب ها کار فرهنگی و اقامه نماز اول وقت در موکب های شهرستان، پذیرایی و خدمات به زایرین به بهترین شکل صورت پذیرد.

گفتنی است؛ ۵ موکب در شهر رزن و یک موکب در شهر کربلا وظیفه خدمات دهی و استقبال از زایرین را بر عهده دارند.

newsQrCode
برچسب ها: همدان رزن اربعین
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها