صنعت استان همدان در مسیر رشد و شکوفایی

مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه صنعت استان همدان در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد، گفت: پتروشیمی ابن سینا با یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خون تازه در کالبد صنعت همدان است.
کد خبر: ۱۴۷۰۸۲۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، احمد شانیان در آئین افتتاح شرکت نگار پلاست در شهرستان فامنین به اجرای پروژه های صنعتی اثرگذار در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: برای فامنین آینده صنعتی بسیار خوبی انتظار داریم.

مدیرکل صمت استان همدان افزود: پروژه بزرگ پتروشیمی ابن سینا به همت دولت مردمی پس از سالها رکود وارد عملیات احداث شد و کمتر از سه سال آینده فاز اول این مجموعه با ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری بهره برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: برای این پروژه ۳ فاز با سرمایه گذاری یک میلیارد دلار برنامه ریزی شده که با پشتیبانی و پیگیری دولت وفاق ملی به تدریج احداث و افتتاح می شود.

شانیان ادامه داد: علاوه بر پتروشیمی ابن سینا شاهد پیشرفت شهرک صنعتی نگارخاتون در این شهرستان هستیم که از دغدغه های مسئولان و مردم این دیار بود.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به واگذاری ۸۷ قطعه زمین به صاحبان صنایع در این شهرک صنعتی، خاطرنشان کرد: ۵۵ واحد دارای پیشرفت فیزیکی هستند که با راه اندازی آنها بی تردید شاهد رونق اشتغال و تولید در شهرستان فامنین خواهیم بود.

وی از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها خبر داد و گفت: با حمایت دولت به واحدهای در حال احداث تسهیلات مورد نیاز ارائه می شود تا به مرحله بهره برداری برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها