رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان خبر داد؛

جذب ۱۰ نیروی توانبخشی در مدارس استثنایی استان

در شروع سال تحصیلی جدید، هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: گام های بسیار مهمی در جهت رفع کمبود نیروی آموزشی برداشته شده است، اما همچنان در استان با چالش‌ هایی در این زمینه مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول شیدایی در شورای معاونین استان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پروژه مهر ۱۴۰۳، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای مهر باشکوه و آغاز سال تحصیلی جدید در استان اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان را مطلوب خواند و افزود: فرایند ثبت نام دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی انجام و در این زمینه از بسترهای الکترونیک نیز به خوبی استفاده گردیده است.

وی بیان کرد: به خانواده ها اطمینان خاطر می دهیم که هیچ کلاسی در سال تحصیلی جدید بدون معلم نباشد هر چند با کمبود نیرو در استان روبرو هستیم.

شیدایی اشاره ای هم به کتاب های درسی دانش آموزان داشت و گفت: ثبت سفارش کتاب ها در دوره های مختلف تحصیلی انجام و کتاب ها براساس سفارش ثبت شده از ۲۰ شهریور به بعد در مدارس بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان افزود: در سال تحصیلی جدید تأمین سرویس مدارس طبق مصوبه هیات وزیران بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

وی عنوان کرد: خانواده دانش‌آموزان در سامانه سپند «سامانه سرویس مدارس» ثبت‌نام کرده اند و انتظار می‌رود شهرداری‌ها در تهیه سرویس مدارس همکاری لازم و مطلوب را داشته باشند.

شیدایی همچنین از آغاز اجرای مانور بازدید از مدارس استان به‌منظور رصد آماده‌سازی فضاهای آموزشی با توجه به نزدیک‌شدن مهرماه خبر داد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: بسترهای مختلفی برای سال تحصیلی جدید در استان مهیا شده تا جریان یاددهی-یادگیری آینده سازان به خوبی شکل بگیرد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان مدرسه معلم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها