پروژه مهر، نماد فعالیت‌های اثر بخش آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پروژه مهر، نماد فعالیت‌های اثر بخش آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۱۴۷۱۲۳۳

به گزارش فردای همدان، رسول شیدایی در شورای آموزش و پرورش منطقه جوکار پروژه مهر را نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای پروژه مهر باشکوه در استان همدان اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: پروژه مهر باید نشاط، شادابی و امید به آینده روشن را در ذهن دانش‌آموزان و فرهنگیان تبیین و تبلور کرده و جلوه زیبایی از مدرسه و کلاس درس را برای تک‌تک معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان تداعی کند.

وی در ادامه گفت: تمهیدات لازم جهت بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی آینده انجام یا در حال انجام است تا پروژه مهری هرچه باشکوه‌تر را شاهد باشیم.

شیدایی بیان کرد: پروژه مهر مطلوب قطعاً با همت، همبستگی و پشتیبانی اعضای شورای آموزش و پرورش، امکان پذیر خواهد بود و همراهی اعضا باعث شروع سال تحصیلی خوب برای آینده سازان ایران خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان به نقش موثر انجمن اولیاء و مربیان در بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی پیش رو انجمن اولیاء و مربیان با ایفای نقش نظارتی می‌تواند تاثیرگذاری به مراتب بیشتری در رابطه با بازگشایی مدارس و جلب اعتماد دانش آموزان و خانواده‌ها داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها