درخشش شناگران همدانی در رقابت‌های کشوری

شناگران همدانی در رقابت های کشوری خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۴۷۱۶۸۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، تیم مرکز تخصصی شنا بوعلی سینا همدان با ترکیب؛ رهام الماسی نژاد،سپهراد رفائی،باربد شرفخانی،ماهان منوچهریان،مانی طهور و محمد خوش سخن در مسابقات کشوری ۱۵ و ۱۶ شهریورماه رده سنی ۱۱-۱۲ سال شرکت نمود.

این مسابقات از روز پنجشنبه با شرکت ۲۷ تیم و حضور بیش از ۲۵۰ شناگر در شهرستان اراک آغاز گردید که رهام الماسی نژاد بادرخشش در این رقابت ها توانسب سه مدال مواد مختلف این رقابت ها را کسب نماید.همچنین سپهراد رفائی در دو ماده بعنوان شناگر برتر معرفی گردد.

رئیس هيئت ورزش های آبی استان همدان گفت: با حمایت هایی که این هيئت از مراکز تخصصی شنا در استان در زمینه های توسعه همگانی رشته شنا، آموزش اصولی با متدهای نوین و قهرمانی نموده است شاهد چنین اتفاقات خوشایندی در این رشته ورزشی باشیم.

حامد جلیلوند افزود: با درخشش رهام الماسی نژاد در سه ماده به ترتیب: کسب مقام دوم ۱۰۰ متر آزاد، کسب مقام سوم ۵۰ متر آزاد و در آخرکسب مقام دوم ۲۰۰ متر آزاد نشان از پتانسیل های فنی مربیان استان و استعدادهای درخشان این استان می باشد.
 
وی در پایان گفت: با یاری خداوند و همکاری علی حقیقی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با ایجاد پایگاه قهرمانی ورزش های آبی استان در اسرع وقت شاهد اتفاقات خوبی برای ورزش های آبی خواهیم بود که قطعا این اتفاق نقطه عطفی در تاریخ شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها