اجرای ۸۰۰ کیلومتر شانه‌سازی در راه‌های نهاوند

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند از اجرای ۸۰۰ کیلومتر شانه سازی در محورهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۳۲۲۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سید حسین موسوی گفت: شهرستان نهاوند با دارا بودن جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی هر ساله پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران می باشد و درهمین راستا ارتقاء ایمنی محورهای نهاوند جزء اولویت های راهداری شهرستان قرار دارد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند ادامه داد: بمنظور کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی محورهای شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری افزون بر ۱۰۰ کیلومتر خط کشی،۱۸ کیلومتر روکش آسفالت،رفع ۶ نقطه حادثه خیز،۸۰۰ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی و شانه سازی،۷ مورد ترانشه برداری، ۲۰ مورد تعریض،تعمیر و لایروبی پل و آبرو در سطح راههای این شهرستان اجرا شده است.

وی با اشاره به طرح اربعین حسینی، افزود: بخشی از سفرهای زوار اربعین حسینی از محورهای شهرستان نهاوند انجام می شود که امسال در طرح اربعین حسینی ۱۴۰۳ با توجه به تلاش های جهادی و اقدامات موثر عوامل راهداری در رفع و آشکارسازی نقاط دارای تصادف و ارتقاء ایمنی راهها، طبق بررسی ها و اعلام پلیس راه استان شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در سطح محورهای نهاوند بودیم.

️موسوی در پایان گفت: امسال ۱۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان نهاوند با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصدی در حال ساخت می باشد و امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها بزودی به بهره برداری برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها