آزاد حکمت:

امکان برقراری و پایداری ارتباط باکیفیت در شبکه ارتباطات سیار کردستان فراهم است

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: هم اکنون ۸۷۳ سایت BTS در کردستان نصب و راه‌اندازی شده است که امکان برقراری و پایداری ارتباط باکیفیت در شبکه ارتباطات سیار را فراهم نموده است.
کد خبر: ۱۴۷۳۲۳۷
نویسنده سیددارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، آزاد حکمتپیش از ظهر امروز در مراسم اهدای جوایز برندگان همراه اول ضمن تبریک به برندگان همراه اول، با بیان اینکه در سه بخش دیتا، ارتباطات سیار و تلفن ثابت در استان به مشتریان خدمات ارائه می‌شود اظهار داشت: توجه به تحقق معیارها و شاخص‌های عملکردی تدوین شده با تلاش همکاران از سوی شرکت مخابرات ایران در منطقه، عامل تأثیرگذار در موفقیت این مجموعه است.

وی افزود: مخابرات منطقه در بخش ارتباطات سیار با سرمایه‌گذاری هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمینه ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه و افزایش سایت‌های جدید اقدامات قابل‌توجهی در استان انجام داده است.

حکمت خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲میلیون و ۹۲۶ هزار و ۸۳۹ شماره تلفن همراه اول در کردستان فعال است که ۶۸ هزار و ۳۶۸ مورد آن از ابتدای امسال دایر شده است.
وی گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه اول مخابرات در استان ۱۶۸ درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: هم اکنون ۸۷۳ سایت BTS در کردستان نصب و راه‌اندازی شده است که امکان برقراری و پایداری ارتباط باکیفیت در شبکه ارتباطات سیار را فراهم نموده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ سایت جدید تلفن همراه در نقاط شهری و روستایی نصب و راه‌اندازی شده و تکنولوژی ۱۸ سایت نیز به ۴G ارتقا یافته است.

حکمت به وجود زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در نقاط روستایی استان اشاره کرد و افزود: تعداد ۷۰۹ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات قرار دارند و در صورت ابلاغ برنامه جدید به مخابرات، این مجموعه آمادگی اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و ایجاد زیرساخت‌ها در نقاط روستایی را دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: از آنجایی که مشتریان از سرمایه‌های بزرگ شرکت مخابرات ایران محسوب می‌شوند، جلب و افزایش رضایتمندی مشتریان از سطح کیفی و کمی سرویس‌های مخابراتی قابل‌ارائه در استان از اولویت‌های کاری مخابرات است که در راستای تحقق ۱۰۰ درصدی آنها بیش‌ازپیش تلاش خواهیم نمود.

در این مراسم به برندگان همراه اول که در طرح‌ها و جشنواره‌های این اپراتور شرکت کرده بودند جوایزی اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها