‎برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی در قزوین

‎ دو نمایشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی با هدف معرفی و نمایش تکنولوژی‌های نوین و تجهیزات پیشرفته در بخش کشاورزی از آبان تا آذر ماه امسال در قزوین برگزار خواهد شد.
‎ دو نمایشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی با هدف معرفی و نمایش تکنولوژی‌های نوین و تجهیزات پیشرفته در بخش کشاورزی از آبان تا آذر ماه امسال در قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۷۴۰۸۶

جام‌جم؛احمد خورگامی در مورد برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی اظهارداشت:  نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، استخرهای ذخیره آب، پهپادها و تجهیزات گلخانه‌ای: از تاریخ ۸ تا ۱۱ آبان ماه در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد، تولیدکنندگان و شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی، جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را در زمینه بهینه ‌سازی مصرف آب، تکنولوژی‌های نوین آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای معرفی خواهند کرد. 

خورگامی تصریح کرد: همچنین پهپادهای پیشرفته کشاورزی و سیستم‌های ذخیره و توزیع آب در این نمایشگاه در معرض دید متخصصان قرار می گیرد که می‌تواند نقش مهمی در افزایش بهره‌وری کشاورزی در استان قزوین و سایر مناطق کشور ایفا کند.

این مدیر تصریح کرد: نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه برگزار خواهد شد و در غرفه های آن تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته کشاورزی معرفی می شود.

وی اظهارداشت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای کارایی و مکانیزاسیون بخش کشاورزی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با آخرین محصولات و تکنولوژی‌های نوین در زمینه ماشین‌آلات کشاورزی آشنا شوند و تعامل اقتصادی جدیدی برقرار کنند.

خورگامی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها، علاوه بر معرفی فناوری‌های نوین، فرصتی مناسب برای فعالان اقتصادی و صنعتی خواهد بود تا با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و به تبادل تجربیات و دانش فنی بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها