فرمانده سپاه استان البرز:

دفاع مقدس عنوانی سرشار از معنا و قابل تأمل است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: دفاع مقدس عنوانی سرشار از معنا و قابل تأمل است که باید چرایی مقدس بودن آن برای مردم و به ویژه نسل جوان تشریح شود.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: دفاع مقدس عنوانی سرشار از معنا و قابل تأمل است که باید چرایی مقدس بودن آن برای مردم و به ویژه نسل جوان تشریح شود.
کد خبر: ۱۴۷۴۱۰۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سردار سرتیپ دوم پاسدارعلیرضا حیدرنیا روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه اجلاسیه شهدای شهر‌های محمد شهر و ماهدشت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دفاع مقدس به این جهت به عنوان مقدس مزین شده است که از یک سو رزمندگان ایران اسلامی از سرزمین خود در برابر یک دشمن متجاوز دفاع می‌کردند که تا بن دندان مسلح بود و ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم او را مورد حمایت قرار می‌دادند.

فرمانده سپاه البرز گفت: پیروزی در این نبرد نه با تکیه بر سلاح و نه بر پایه کثرت نیرو‌ها ممکن نبود و تنها عاملی که باعث پیروزی ما شد رشادت و جانفشانی مبتنی بر ایمان و اعتقاد رزمندگان بود.

وی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد دینی و الهی رزمندگان ایران اسلامی بزرگترین سرمایه دفاع مقدس بود، افزود: دفاع مقدس تنها نبردی در چند قرن اخیر است که به واسطه جانفشانی جوانان دلاور این مرز بوم حتی یک وجب از خاک این سرزمین از کشور جدا نشد و اسباب عزت و سربلندی کشور را فراهم آورد.

حیدرنیا با اشاره به اینکه درک مرتبه والای شهدا در ادراک دنیوی ما نمی‌گنجد، اضافه کرد: یادواره‌ها، همایش‌ها و اجلاس‌های ما درباره شهدا باید خروجی داشته باشد و به نهادینه شدن فرهنگ شهدا در جامعه بینجامد.

فرمانده سپاه استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تاکید بر اینکه در‌های شهادت همچنان باز است و خوشا به حال آنان که از این قافله معنوی توشه‌ای برمی گیرند، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ما در استان البرز همیاری خانواده شهدای مدافع حرم در نبود شهدا است و به مدد پروردگار ما اولین استانی هستیم که برای تمام خانواده‌های شهدای مدافع حرم که فاقد مسکن بودند، خانه تهیه کرده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها