«جام‌‌جم» از احیای واحدهای صنعتی و تولیدی گزارش می‌دهد

جان دوباره به کالبد صنعت

‎ایجاد ۲ هزار و ۲۳۴ شغل در بخش صنعت استان قزوین

‎مدیرکل صمت استان قزوین گفت: در نیمه اول امسال با ایجاد ۲ هزار و ۲۳۴ شغل جدید توانستیم ۵۸ درصد تعهد اشتغال استان در بخش صنعت را محبقق کنیم.
‎مدیرکل صمت استان قزوین گفت: در نیمه اول امسال با ایجاد ۲ هزار و ۲۳۴ شغل جدید توانستیم ۵۸ درصد تعهد اشتغال استان در بخش صنعت را محبقق کنیم.
کد خبر: ۱۴۷۵۶۶۹

جام‌جم قزوین؛ محسن رستمی در این باره اظهارداشت: قزوین به عنوان یک استان صنعتی توانسته در بخش اشتغال نقش مهمی ایفا کند و همواره به تعدات خود عمل کرده است.

وی بیان کرد:  تعهد بخش صنعت و معدن در استان قزوین در زمینه اشتغالزایی سه هزار و ۸۲۵ مورد بوده که از ابتدای سال جاری تاکنون با ثبت ۲ هزار و ۲۳۴ نفر معادل ۵۸ درصد تعهدات اشتغال عملیاتی شده است.

رستمی تصریح کرد: همچنین شهرستان‌ قزوین با ثبت ۹۲۰ مورد اشتغال بیشترین و شهرستان البرز با ثبت ۱۲۰ مورد کمترین میزان اشتغالزایی را در این مدت ثبت کرده اند.

مدیرکل صمت استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر ۱۵۳ هزار نفر در بخش صنایع استان قزوین مشغول به کار هستند و با سرمایه گذاری ۳۵۰ هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت، استان قزوین به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود.

وی گفت: سه هزار و ۷۵۰ واحد صنعتی در استان قزوین فعالیت دارد و استقبال سرمایه گذاران برای فعالیت در بخش صنعت استان روز به روز در حال افزایش بوده و به همین میزان تامین نیروی کار واحدهای تولیدی نیز از اولویت‌های اصلی بشمار می رود.

قزوین قطب تولید مواد شوینده و محصولات کانی‌های غیرفلزی مانند شیشه و کاشی در کشور است.

newsQrCode
برچسب ها: صنعت اقتصاد قزوین
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها