معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

مراکز درمانی استان خراسان جنوبی به امکانات پیشرفته مجهز شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند از اضافه شدن چهار دستگاه تصویربرداری پیشرفته و جدید با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به تجهیزات پزشکی خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۶۴۵۴

مهیار محمدی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین در بیرجند اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که این روزها در استان افتاده و با حمایت‌های خوب اسحاقی نماینده قاینات وزیرکوه این امر محقق شده ،ورود یک سری دستگاه‌های تصویربرداری پیشرفته به استان بوده است.

وی با اشاره به این دستگاه‌ها بیان کرد: یکی از این دستگاه‌ها شامل دستگاه سونوگرافی داپلر رنگی که یک دستگاه پیشرفته می باشد، است‌.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت: همچنین یکی دیگر از این دستگاه‌ها ، رادیوگرافی دیجیتال است که برای بیمارستان طبس ارسال شد.

وی همچنین از خرید یک دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی مبله برای مرکز جامع سلامت آرین شهر نیز خبر داد و گفت: این مرکز نخستین مرکز سلامتی است که به دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی مجهز مي‌شود.

محمدی فرد ادامه داد: تجهیز مراکز مزبور به این دستگا‌ه‌ها سبب شده بیماران سرپایی مجبور نشوند راه زیادی طی کنند و در همان محل خدمات  مورد نظر برای آنها انجام می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات نماینده قاین که در خرید این تجهیزات بسیار کمک کردند گفت: این دستگاه‌ها باسرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ازمحل اعتبارات هیئت امنای ارزی تامین شده است.

خرید ۳ دستگاه تصویربرداری برداری دیگر در دستور  کار است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت: خبر خوش دیگر این است که با حمایت‌های نماینده قاین در تلاش هستیم دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی را برای سه مرکز دیگر از جمله خضری، نیم بلوک و یکی دیگر از مراکز نیز خريداري کنیم که این امر به زودی محقق خواهد شد.

محمدی فرد ادامه داد: در واقع هرچه دستگاه‌های پیشرفته تری در استان داشته باشیم کمک می‌کند که بیماران در خود استان درمان شوند و مجبور نشوند برای درمان به خارج از استان بروند و علاوه بر بیماری، تحمل راه و شهر غریب را نیز تحمل کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه سونو گرافی به سلامت مادران باردار نیز کمک زیادی می‌کند گفت: در بارداری دستگاه سونوگرافی بسیار لازم است و با توجه به اینکه جوانی جمعیت از اهدافی است که دنبال می‌کنیم مراکز باید به این دستگاه‌ها تجهیز شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند یادآور شد: امید است با راه اندازی این تجهیزات،بتوانیم برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به بیماران و ارتقای سلامت مردم گام‌های موثرتری برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها