شوهرکشی برای ازدواج با معشوقه مجازی

زن جوانی که همراه معشوقه مجازی‌اش، همسر خود را به قتل رسانده و سپس جسد او را به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۷۶۷۶۳
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم،چندی قبل، مرد میانسالی به یکی ازکلانتری‌های شمال تهران رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت:«پسر ۳۶ساله‌ام به‌نام فراز که متأهل است ناپدید شده و تلفن همراهش نیز در دسترس نیست؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد، کمکم کنید.»
پس ازثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شد و در نخستین ‌گام از بیمارستان‌ها و پزشکی‌قانونی استعلام گرفت، اما ردپایی از مرد گمشده به‌دست‌نیامد. کارآگاهان در گام بعدی برای تحقیقات محلی راهی خانه مرد گمشده شدند و با صحبت از همسایه‌ها دریافتند که فراز باهمسرش به‌نام سمیرا ازگذشته دچار اختلاف بوده و سمیرا خانه مشترک‌شان را بدون این‌که کسی متوجه شود اجاره داده است.
تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات سراغ اقدامات اطلاعاتی رفت ومتوجه شد سمیرا ازمدتی قبل با مرد جوانی به نام هوشنگ ارتباط مخفیانه دارد که همین موضوع شک تیم تحقیق را برانگیخت. تحقیقات همچنان ادامه داشت تا این‌که پدر فراز به دادسرا رفت و به بازپرس پرونده گفت: «ساعتی قبل مرد جوانی با من تماس گرفت و مدعی شد که قاچاقچی ساکن در یکی از شهرستان‌های غرب کشور بوده و پسرم را به‌صورت غیرقانونی به کشور ترکیه برده است. او از من خواست دیگر پرونده را پیگیری نکنم. پس از این تماس، تلفن‌همراهش نیز خاموش شد.»
کارآگاهان به‌دنبال دریافت این اطلاعات، خط تلفن را بررسی کردند و متوجه شدند این شماره متعلق به یکی از دوستان هوشنگ بوده و مرد گمشده اصلا به شهرستان مورد نظر نرفته که همین سرنخ مهم فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.تیم جنایی در ادامه برای شناسایی خانه همسر فراز از پایانه‌های باربری حمل‌ اثاثیه منزل استعلام گرفته و راننده کامیون حمل اثاثیه را شناسایی کرد و پی برد که سمیرا وسایل را به یک واحد مسکونی در یک برج ۷۰۰ واحدی برده و در آنجا با هوشنگ مخفی شده که همین سرنخ مهم کافی بود تا تنها متهمان پرونده در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند.کارآگاهان با کسب مجوزهای قضایی از بازپرس جنایی، راهی خانه مورد نظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس زن و مرد جوان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند که از مخفیگاه آنها تعداد هفت عدد مهر نظام‌پزشکی جعلی با اسامی مختلف، چند بسته سربرگ نسخه پزشکی، کیف و تجهیزات پزشکی و ...به همراه ادوات نظامی قلابی کشف شد.متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر جرم خود بودند، اما پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود در پرونده به قتل هولناک فراز اعتراف کردند.
مرد جوان ماجرا را این‌طور توضیح داد: «چند ماه قبل با سمیرا آشنا شدم و رابطه پنهانی ما شروع شد. قصد داشتیم ازدواج کنیم و برای همیشه از ایران برویم که سمیرا پیشنهاد داد تا همسرش را به قتل برسانیم. شب حادثه با کمک سمیرا به خانه آنها رفتم و می‌خواستم فراز را به قتل برسانم، اما ناگهان او از خواب بیدار شد و با یکدیگر درگیر شدیم که در جریان این نزاع فراز را با ضربات میله‌ای که در آنجا بود به قتل رساندم. پس از ارتکاب جنایت به همراه سمیرا جسد را داخل صندوق‌عقب گذاشتیم و به غرب تهران برده و به آتش کشیدیم.»
او ادامه داد: «پس از آن یک خانه در غرب تهران اجاره و اثاثیه سمیرا را به آنجا منتقل کردیم. هنگامی هم که متوجه شدیم ناپدیدشدن او به پلیس گزارش شده با کمک یکی از دوستانم به پدر فراز زنگ زدیم و مدعی شدیم که پسرش به کشور ترکیه رفته است. می‌‍‌خواستیم هنگامی که آب‌ها از آسیاب افتاد از ایران فرار کنیم اما دستگیر شدیم.»
پس از این اعترافات تکان‌دهنده، کارآگاهان مأموریت یافتند با تجزیه‌وتحلیل‌های اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.متهمان پس از تفهیم اتهام، با قرار بازداشت موقت برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شده و تحقیقات قضایی همچنان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها