تصاویر گردان‌ های القسام از عملیات پهپادی علیه صهیونیست‌ها

گردان‌ های شهید عز الدین القسام تصاویری را از عملیات پهپادی خود علیه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه، منتشر کرد.
گردان‌ های شهید عز الدین القسام تصاویری را از عملیات پهپادی خود علیه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه، منتشر کرد.
کد خبر: ۱۴۷۷۰۱۴
تعداد بازدید : 0

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری سما، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی که در حال گشت زنی در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بودند را با یک پهپاد هدف قرار داده است.

گردان‌ های القسام ویدئویی را از لحظه آماده سازی پهپاد مسلح خود از نوع الزواری و لحظه هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست منتشر کرد.

طبق ویدئو منتشر شده، رزمندگان القسام پس از رصد دقیق نظامیان صهیونیست با استفاده از پهپاد الزواری آنها را مستقیماً هدف قرار دادند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز، گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه، غزه را تحت تصرف خود درآورند، اقدام به حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شد و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از یک سال جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها