«جام‌جم» از اقبال ۷۹‌درصدی مخاطبان نسبت به مجموعه‌هایی با حال و هوای روستایی گزارش می‌دهد

محبوبیت موقعیت روستا در سریال‌های تلویزیونی

ریشه سرزمین اجدادی در خون

در روزهای پایانی این هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۷۸۶۰۶
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه
 
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن سرزمین اجدادی، رگبار، آوان، پروژه ای، مدال، سگ را بجنبان، تیرباران، سوییت واتر، مارلو، آن زن گفت، کارآگاه کونان، خواب‌های خط‌خطی، افسران گروه کانور، یاکوزا، آناند، اسب رویاها، آخرین سفر، برهوت، هلاهل، دفتر کار رئیس، داج‌سیتی، راه‌نجات، هدف، دنیای بندانگشتی، دیزی کوئوکا، مزرعه باکلی، ستاره‌های روی زمین، اراده یک مرد، ریشه در خون، ۲۱ روز بعد و شانگ چی و افسانه ۱۰ حلقه، آثاری‌ست که امروز و فردا پخش می‌شوند و ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم. 
   
گذر از «سرزمین اجدادی» در شبکه یک
فیلم سینمایی «سرزمین اجدادی» به کارگردانی جاش تیکل و ربکا هارل تیکل امشب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم از آثار جدیدی است که روی آنتن می‌رود. در این فیلم با بازی ویلیام ماپوتر، امی اسمارت، دیوید آرکت، فرانسیس فیشر، کری ناپ و ماریل همینگوی خواهیم دید:دولت فدرال آمریکا در منطقه‌ای که متعلق به سرخ‌پوستان است شروع به حفر زمین برای انتقال نفت کرده که این امر باعث شده آب آشامیدنی مردم آلوده شده و گورستان‌های باستانی آنها از بین برود... .
   
«مدال» بر گردن شبکه سه
فیلم سینمایی «مدال» به کارگردانی منیش بهات امروز ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  این فیلم جدید برای اولین بار روی آنتن می‌رود و احتمالا برای علاقه‌مندان به سینمای هند جالب است. در این فیلم با بازی جی رانداوا، بانی ساندو، جاگ سینگ، پرادیپ سینگ راوات، هابی دهلیوال و داوی سینگ خواهیم دید: راجا سردسته یک گروه تبهکار است که از هیچ خشونت و جنایتی نسبت به تبهکاران دیگر رویگردان نیست. پخش یک گزارش تحقیرآمیز از محل زندگی و خانواده راجا در روستا باعث می‌شود تا او خبرنگار آن گزارش را گروگان گرفته و داستان زندگی خود را برای او تعریف کند تا آن خبرنگار رویه خود را اصلاح کند. راجا در کودکی دچار سانحه‌ای شده و شنوایی خود را از دست داده است... .
   
حضور «مارلو» در شبکه چهار 
فیلم سینمایی «مارلو» به کارگردانی نیل جردن امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  این فیلم جدید با بازی آلن مولونی، برندا راون و لیام نیسون، درباره آقای مارلو یک کارآگاه خصوصی است که از سوی خانم کاوندیش مامور می‌شود تا شخصی به نام نیکو را پیدا کند. او ابتدا فکر می‌کند که نیکو مرده است اما با تحقیقات گسترده متوجه می‌شود که در حال جاسوسی برای آلمان‌هاست و کلر هم در قالب عروسک‌های فری‌تیل اسناد و مدارک جاسوسی را برای او منتقل می‌کرده است. کلر آدرس نیکو را از آقای مارلو گرفته و به محل اختفای او می‌رود و... .
   
گشت «افسران گروه کانور» در شبکه تهران
فیلم سینمایی «افسران گروه کانور» به کارگردانی رابی وارسیز راج فردا ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  این فیلم هم از آثار جدیدی است که این هفته روی آنتن می‌رود. در این فیلم با بازی ماموتی، کیشور کومار جی، ویجایاراغوان و رونی دیوید خواهیم دید: شخص ثروتمندی به نام وهاب به دست سارقینی که به منزلش رفته‌اند کشته شده و پلیس هند از این واقعه بسیار متاثر می‌شود و به دنبال سارقین قاتل است... .
   
نمایش«دفتر کار رئیس»
فیلم سینمایی «دفتر کار رئیس» به کارگردانی یواخیم بک امشب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  این فیلم هم از آثاری است که برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می‌رود. در این فیلم با بازی جان‌هام، دنی پودی، سارا گادون و کریستوفر هیردال خواهیم دید: اورسن، کارمندی است که به‌تازگی به شرکت اتوریتی نقل‌مکان کرده است. او سعی دارد مناسبات شرکت قبلی را به این شرکت بیاورد و وقتی متوجه می‌شود که ... .
   
«ریشه در خون» با شبکه افق
فیلم سینمایی «ریشه در خون» به کارگردانی سیروس الوند جمعه ۴ آبان‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  تماشای این فیلم نوستالژیک احتمالا برای مخاطبان جالب خواهد بود. در این فیلم می‌‎بینیم: پاییز سال ۱۳۴۳ در یکی از شهرهای شمال ایران، جوانی به نام رسول علیه رژیم فعالیت می‌کند. او در یک درگیری با ماموران امنیتی زخمی می‌شود و به جنگل می‌گریزد. در جنگل، با پیرمرد هیزم‌شکنی به نام شیرعلی آشنا می‌شود. شیرعلی به او کمک می‌کند و به‌تدریج الفتی بین آنها به وجود می‌آید. اوکه کلبه‌اش در معرض ویران‌شدن به‌وسیله بولدوزرهای اداره راه است همراه با رسول به سوی مقصدی که او دارد می‌گریزد که ... .
فرامرز قریبیان، اکبر زنجانپور، حمید طاعتی و زنده‌یاد نعمت‌ا... گرجی در فیلم سینمایی ریشه در خون بازی کرده‌اند.
   
«۲۱ روز بعد» در شبکه سلامت
فیلم سینمایی «۲۱ روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان فردا ساعت ۱۱ از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  این فیلم که قصه‌ای تاثیرگذار دارد با زیرنویس ویژه ناشنوایان پخش می‌شود. فیلم داستان پسری نوجوان به نام مرتضی است که بعد از فوت پدرش همراه مادر بیمار و برادر کوچکش زندگی می‌کند. مادر مرتضی از راه شستن و اتوکردن لباس‌های مردم امرارمعاش می‌کند و درگیر بیماری سختی است. مرتضی آرزو دارد فیلمساز شود و قصه‌ای هم برای این کار دارد، اما روزی که برای اجاره دوربین از مادرش پول گرفته، برای گرفتن داروی مادرش به داروخانه هم می‌رود و می‌فهمد مادرش داروی گران‌قیمتی دارد که اگر آن را استفاده نکند، فلج خواهد شد. مرتضی ابتدا فیلمنامه‌اش را می‌فروشد و سپس راه‌های مختلفی همچون بازی رایانه‌ای و ... را برای کسب پول امتحان می‌کند که... .
ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و...در فیلم سینمایی ۲۱ روز بعد بازی کردند.
   
فراتر از افسانه
 فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ۱۰ حلقه» به کارگردانی داستین دانیل کرتون، امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ احتمالا این فیلم برای علاقه‌مندان به سینمای رزمی تماشایی‌ است. در خلاصه داستان با بازی اواکوافینا، فلا چن، رونی چینگ و سیمو لیو آمده است: شانگ چی که یک مبارز استثنایی است و ۱۰ حلقه که قدرت بسیار زیادی را به او می‌دهد در دستانش دارد و همیشه همراهش هستند، با زنی مبارز ازدواج می‌کند. بچه‌هایشان شان و هرمن هم آموزش‌های رزمی می‌بینند... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها