این ستاد میتواند با ارزیابی مستمر اقدامات فرهنگی صورت گرفته به رصد تأثیراین فعالیتها درشتاب سرمایهگذاری در تولید و اصلاح مستمر روشهای تبلیغی - فرهنگی صورت گرفته بپردازد.
درهرحال عدم مدیریت یکپارچه و وابسته کردن اقدامات تبلیغی - فرهنگی به سلیقهها و برنامههای جزیرهای و غیرمتمرکز نه فقط موجب کاهش اثربخشی فعالیتها؛ بلکه ایبسا به ضد خود تبدیل شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگوی اختصاصی با سه نماینده مجلس الزامات سرمایهگذاری در تولید را بررسی کرد
حسن روشن در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد ؛
در گفتوگوی «جامجم» با یک کارشناس تحولات جمعیت ایران و جهان مطرح شد