
به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاریفر اظهار داشت: در نیمسال ۱۴۰۴، مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بیش از ۵۸۰ هزار تماس دریافت کرده است که از این تعداد ۹۲ درصد تماس ورودی، شش درصد تماس خروجی و دو درصد تماس از دسترفته بوده است.
بختیاریفر تصریح کرد: از میان تماسهای ورودی، ۳۳۰ هزار تماس توسط سامانههای خودکار (IVR) پاسخ داده شده و ۲۰۴ هزار تماس نیز توسط کارشناسان پاسخگو مدیریت شده است.
وی با بیان اینکه در مجموع، حاصل این تعاملات منجر به ثبت ۱۶۸ هزار و ۱۹۱ مورد تماس در سامانه CRM شده که تمامی آنها مورد پیگیری و بایگانی قرار گرفتهاند، ادامه داد: از این میان، ۶۰ درصد از فرمهای ثبتشده مربوط به اطلاعیابی از قطعی آب، پیگیری موارد گذشته و راهنمایی در خصوص تاسیسات و مشترکین بوده است؛ ۲۴ درصد به امور مشترکین و ۱۷ درصد نیز به حوادث و رخدادها اختصاص داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مشترکین میتوانند برای اعلام هرگونه مشکل، قطعی آب یا حوادث مربوط به تأسیسات، بهصورت شبانهروزی با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت و گو با بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی
مدیرعامل «بنیاد ملی پویانمایی» معتقد است فرهنگ «تولید مشترک» و توزیع مسئولیتها تنها راه توسعه بینالمللی است
فریدون جنیدی معتقد است: یادگار فردوسی اثری عمیق است که نباید به شکل سطحی به آن نگاه کرد