فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه؛

غرق شدن کودک ۷ ساله در جکوزی یک استخر در کرمانشاه

اخبار

فیلم جدید رزیدنت

کار تولید فیلم جدیدی از سری رزیدنت‌اویل آغاز شده است. این فیلم که توسط میلایووویچ و پل اندرسون تهیه می‌شود در حال حاضر ‌Afterlife‌ نام دارد. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های رزیدنت‌اویل به‌شمار می‌آید که کیفیت تولید آن‌ها یک روند نزولی داشته است.
کد خبر: ۲۸۸۲۷۰

یکی از نکات جالب این قسمت، حضور ونتورث میلر در نقش کریس ردفیلد است که علاقه‌مندان به سریال فرار از زندان او را می‌شناسند. به گفته تهیه‌کنندگان تولید افترلایت بسیار فراتر از حد انتظار پیش رفته است. ببینیم آیا انتظار طرفداران هم برآورده خواهد شد یا نه؟

خداحافظ ‌UMD‌

سونی اعلام کرد که مدل‌های جدید ‌PSP‌ یعنی ‌PSP Go‌، خلاف اعلام قبلی این شرکت از ‌UMD‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. سونی قبلا گفته بود کسانی که ‌PSP Go‌ بگیرند، می‌توانند بازی‌های قبلی‌شان روی ‌UMD‌ را به حافظه داخی کنسول منتقل کنند. اما ظاهرا سونی از خیر این قابلیت گذشته و فقط گفته به‌صورت محدود به کسانی که ‌UMD‌ دارند، اجازه می‌دهد از بین چند عنوان ‌PSP‌ انتخاب و روی کنسول دستی خود نصب کنند. این خبر به هیچ‌وجه برای طرفداران ‌PSP‌ خوشحال کننده نبود.

کاهش قیمت ‌Wii‌

کنسول خانگی نینتندو هم پس از مدت‌ها انتظار شامل کاهش قیمت شد. در نمایشگاه بازی توکیو امسال نینتندو اعلام کرد از ماه آینده کنسول‌های وی‌اش را با قیمت 200 دلار به‌فروش خواهد رسانید که 50 دلار کم‌تر از قیمت پیشین است.

پیش از این مایکروسافت و سونی هم با کاهش قیمت کنسول‌های خانگی‌شان سعی کرده‌اند فروش نامناسب امسال نسبت به سال قبل را جبران کنند. بسیاری از تحلیل‌گرها از چند ماه پیش انتظار این کاهش قیمت برای وی را داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها