ارسال خودکار فایل‌های حجیم به سرورهای آپلود فایل

نرم‌افزار تاندربرد (Thunderbird) یکی از قدرتمندترین ابزارهای مدیریت صندوق‌های پستی الکترونیک به‌شمار می‌رود که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
کد خبر: ۴۸۹۷۸۱

یکی از جدیدترین امکانات این نرم‌افزار نیز پشتیبانی از ارسال خودکار فایل‌های پیوست ایمیل به سرورهای اختصاصی YouSendIt و Dropbox است.

اگر از کاربران هریک از این سرویس‌ها هستید و می‌خواهید براحتی فایل‌های حجیم خود را به‌جای پیوست کردن به ایمیل و برخورد با مشکلاتی همچون ناتوانی دریافت توسط گیرنده یا محدودیت‌هایی از این قبیل، روی یکی از این دو سرور آپلود کنید، باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

1ـ ابتدا نرم‌افزار تاندربرد را اجرا کنید.

2ـ از منوی بالای نرم‌افزار به بخش Tools بروید و روی گزینه Options کلیک کنید.

3ـ پس از مشاهده پنجره تنظیمات، به تب Attachments مراجعه کنید.

4- در این مرحله باید تب Outgoing را انتخاب کنید و در مقابل عبارت Offer to share for files larger than، محدودیت حجم فایل‌های موردنظرتان را که همراه با پیوست ایمیل ارسال می‌شود، مشخص کنید.

توجه داشته باشید چنانچه به‌عنوان مثال در این بخش عدد چهار را وارد کنید، تمامی فایل‌های کمتر از چهار مگابایت همراه با پیوست ایمیل ارسال شده و فایل‌هایی با حجم بیش از چهار مگابایت به‌جای پیوست شدن به ایمیل، به‌صورت خودکار روی سرور مشخص شده در مرحله بعد آپلود شده و در اختیار گیرنده ایمیل قرار خواهد گرفت.

5ـ با کلیک روی گزینه Add از پایین صفحه، سرور موردنظرتان را جهت آپلود فایل‌ها انتخاب کنید.

6ـ یکی از سرورهای Dropbox یا YouSendIt را انتخاب و روی Set up Account کلیک کنید.

7ـ اطلاعات کاربری خود در سرویس انتخابی را نوشته و وارد محیط کاربری‌تان شوید.

8ـ پس از نمایش پیغام هشدار مبنی بر درخواست اتصال نرم‌افزار تاندربرد به اطلاعات سرویس انتخابی، روی گزینه Allow کلیک کنید.

9ـ چنانچه تمام مراحل را بدرستی انجام داده باشید، در تب Outgoing سرویس انتخابی و اطلاعاتی درباره فضای موجود و فضای اشغال شده در آن را مشاهده خواهید کرد.

10- با کلیک روی OK و بستن پنجره تنظیمات، تمامی تغییرات را ذخیره کرده و از تاندربرد لذت ببرید.(جام جم - ضمیمه کلیک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها