رسیدگی به تخلفات رانندگان اتوبوس از طریق پیامک

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از راه اندازی سیستم رسیدگی به تخلفات از طریق پیامک خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۳۵۷
رسیدگی به تخلفات رانندگان اتوبوس از طریق پیامک

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مهندس پیمان سنندجی با بیان این مطلب، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی می توانند با ارسال پیامک به شماره 30004165 موضوع تخلف را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان حتما باید در پیامک خود نوع تخلف و پلاک اتوبوس را ذکر کنند تا نصبت به تشکیل کمیته انضباطی و بررسی تخلف اقدام شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با تاکید براینکه نظارت دقیق بر ناوگان و عملکرد راننده ها وجود دارد، اظهارداشت: کلیه مراحل بررسی تخلف و برخورد با آن از طریق پیامک به استحضار شهروندان می رسد و تخلفات در پرونده رانندگان ثبت خواهد شد.

سنندجی با بیان اینکه چنانچه تخلفات راننده ای بیش از حد مجاز باشد از سیستم حذف خواهد شد، افزود: البته شهروندان می توانند از طریق این سامانه و پیامک تقدیر و نظرات خود را نیز مطرح کنند همچنین علاوه بر این سامانه پیامکی، سامانه 1888 و 137 نیز برای اعلام تخلفات، تقدیر و ارایه پیشنهادات و انتقادات شهروندان نیز فعالیت دارند تا بتوانیم نظارت دقیق تر و بهتری بر عملکرد ناوگان داشته باشیم و رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کنیم.

newsQrCode
برچسب ها: اتوبوسرانی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها