مهمان‌ها نمک خوردند و نمکدان شکستند

دو زن مهمان که با غذای مسموم، زن صاحبخانه را در شهرری بی‌هوش و اموالش را سرقت کرده بودند، تحت تعقیب پلیس پایگاه نهم آگاهی تهران قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۰۲۲۸۱

به گزارش جام‌جم، روز گذشته زن جوانی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری، از دو زن به اتهام بی‌هوش کردن و سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد او پیش از این با زنی که همسایه‌شان بوده، رفت و آمد داشته، اما زن همسایه از محله‌شان نقل مکان می‌کند و مدت‌ها از او خبری نداشته تا این که چند روز پیش در یک آرایشگاه او را می‌بیند و به خانه‌اش دعوت می‌کند.

در ادامه مشخص شد روز حادثه زن همسایه همراه خواهرش به خانه شاکی می‌آید و در حالی که با خود غذا آورده بودند، از زن صاحبخانه می‌خواهند غذا درست نکند که او نیز به آنها اعتماد و خواسته‌شان را قبول می‌کند.

در مرحله بعدی معلوم شد، زن صاحبخانه با خوردن غذایی که آنها آورده بودند، بی‌هوش و عصر همان روز پس از به هوش آمدن، متوجه می‌شود گردنبند طلا، گوشی تلفن همراه و یک دستگاه لپ‌تاپ حاوی عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی‌اش به سرقت رفته و از دو زن مهمان نیز خبری نیست و در تماس با تلفن آنها موفق به پیدا کردن آن دو نفر نمی‌شود .

بنابر این گزارش، با تشکیل پرونده و چهره‌نگاری رایانه‌ای از دو زن سارق، جستجوی پلیس برای دستگیری آنها و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها