ثبت ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار سند در سامانه ثبت الکترونیکی اسناد

مدیر IT سازمان ثبت از ثبت ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار سند در سامانه الکترونیکی اسناد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۲۹۲
ثبت ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار سند در سامانه ثبت الکترونیکی اسناد

به گزارش فارس، صدر نوری در خصوص وضعیت سامانه ثبت الکترونیکی اسناد گفت: خوشبختانه این سامانه با آرامش فعالیت خود را ادامه می‌دهد و از 26 شهریورماه تاکنون 3 میلیون و 527 سند به شکل الکترونیکی در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد 945 هزار سند بیع، 40 هزار سند صلح، یک میلیون و 600 هزار وکالت‌نامه، 200 سند رهنی، 47 هزار تقسیم‌نامه و 425 تعهدنامه بوده است.

مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه به طور کلی بیش از 8000 دفترخانه از این سامانه بهره‌برداری کرده‌اند، گفت: یکی از نکاتی که مردم باید به آن توجه کنند این است که حتماً برگه‌هایی را به عنوان سند به دست‌شان می‌رسد با مراجعه به پرتال سازمان ثبت و اسناد اصالت‌بندی کنند. کاربران باید شناسنامه و رمز سند را در صفحه مربوطه وارد کرده و اصالت و سند را دریافت کنند.

مدیر IT سازمان ثبت اسناد املاک و کشور در پایان تأکید کرد: یکی دیگر از امکاناتی که در خصوص سامانه ثبت الکترونیکی اسناد ایجاد شده این است که در صورت ثبت شماره تلفن همراه کاربران سرویس پیامک برای آنها فعال می‌شود و آنها می‌توانند از وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

newsQrCode
برچسب ها: سند
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها