بنابراین روسای موسسات به منظور جلوگیری از سوء استفاده تبلیغاتی مراکز و موسسات آموزشی فاقد مجوز از نام و اعتبار موسسات آموزش عالی آزاد، به ویژه جلوگیری از تخلفات آنها و نیز ساماندهی امور تبلیغاتی لازم است قبل از چاپ و توزیع هر گونه مطالب یا انعکاس رسانه ای اعم از محتوای دیداری و شنیداری، تبلیغات مستقیم یا غیرمستقیم و نیز از طریق پایگاه داده ها و هر نوع تبلیغ اینترنتی، تایید این مرکز را دریافت کنند.
تبلیغات مشترک چند موسسه آموزش عالی آزاد دارای مجوز قطعی به طریق فوق امکانپذیر است. ضمناً آن گروه از موسسات که از نام آنها در نشریات، سایتهای اینترنتی و آگهی تبلیغاتی بهره برداری سوء می شود، ملزم به اعلام رسمی به این مرکز (مرکز آموزشهای عالی آزاد و آموزش های خاص) و نیز اقدام قانونی علیه آنها از طریق مراجع ذیصلاح تا توقف کامل فعالیتهای آنها هستند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی عیدانه با نخستین مدالآور نقره زنان ایران در رقابتهای المپیک
رئیس سازمان اورژانس کشور از برنامههای امدادگران در تعطیلات عید میگوید
در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با دکتر محمدجواد ایروانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد