نهمین جشنواره ابداعات واختراعات دانش آموزی برگزار می شود

نهمین جشنواره پژوهش های دانش آموزی تبیان با گرایش ابداعات، واختراعات با همکاری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۵۸۱۲
نهمین جشنواره ابداعات واختراعات دانش آموزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جشنواره دوره نهم، در روز پنجشنبه و جمعه مورخ 4 و 5 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد. و پروژه های دانش آموزی در چهار بخش، نمایشگاهی، سمینارهای علمی، مسابقات و کارگاه های آموزشی بر پا خواهد شد.

ابداعات، اختراعات و پروژهایی با موضوعات سازه های ماکارونی، ماشین های کمیکار، و مسابقات روباتیک با گرایش روبات های مسیریاب، جنگجو، امدادگر و نمایشی و مسابقات هوافضا،با گرایش های گلایدر، موشک آبی و هاورکرافت از دیگر بخش های این جشنواره خواهد بود.

همچنین دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره، در بخش کارگاه های علمی و آموزشی شیمی، فیزیک و زیست شناسی آزمایش ها و بازی های مهیج و جالبی برگزار و ارائه خواهد کردکه به افراد برگزیده نهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی، علاوه بر دریافت جوایز نفیس، تندیس ویژه جشنواره اهداء خواهد شد.

این جشنواره با هدف تقویت روحیه جستجوگری بین دانش آموزان کشور، گسترش فرهنگ پژوهشگری در بین دانش آموزان، ایجاد زمینه ظهور خلاقیت و توانایی های بالقوه دانش آموزان، ارائه و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری، توسعه همکاری ها و مبادلات علمی و فنی مراکز پژوهشی و دستگاههای اجرایی، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی جهت تولید علم و جنبش نرم افزاری، افزایش حساسیت جامعه نسبت به پژوهش و متجلی کردن نتایج آن و تبیین نقش و اهمیت بالای تفکر و پژوهش برگزاری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها